O as nezinau kas ir kaip isijungia, skaiciau ka manualkas raso. O ka reikia kanyske isijungia? a) isijungia kondyskes kompresorius b) atsidaro sklende ir ora pucia poer kondyskes radiatoriu c) a+b Tai as nezinau kaip ten yra, bet manau, kad: kai salta - kompresorius neisijungia, dar zinau kad komporesorius issijungia ir kai karsta - valdo elektronika - tikriausiai kazkokia sankaba ar pan. Dar manau - ziema pakanka kad atsidarytu sklende ir pustu ora per kondiskes radiatoriu. Kaip gerbiamasai manot, o gal zinot? Styra "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:ien7d5$eg$1@trimpas.omnitel.net... > tu tikras, kad prie minuso ta kandyškė pas tave įsijungia? Maniškiam E46 > berods lyg ir ne > > "Darius Styra" <DariusStyra@gmail.com> wrote in message > news:ien3r1$qdm$1@trimpas.omnitel.net... >> La, >> Pas mane - su kondyske ir geriau sausina ziema langa. >> O kokia yra torija oro dregmes - juk prie skirtingu temperaturu >> skirtino kiekio h2o reik, kad oro dregme butu 100% - ar cia treisybe? Ir >> neva - ziema kai saltukas gerai spaudzia - oras lauke patampa sausas - >> jis visas "susikondensuoja" i sniega,. leda ir t.t. >> Tai tada - is kur ta dregme salione - gal tiktai tai, ka pats i saliona >> inesi - primindai, prikvepuoji ir t.t.?? Ir tada kaip sukondensuosi >> saliono dregme ant kondyskes, jei emi ora is lauko? Kaip cia yra -gal >> reikia paspaust kad viduje cirkuliuotu - tada kondyskes surinks dregme? >> Kaip cia padaryt kad saliono vidus sausa butu ziema? >> >> Styra >> >> >> "Dizzy" <dizzy@toyota.com> wrote in message >> news:ielojt$jsh$1@trimpas.omnitel.net... >>> hm, teoriškai mąstant kuo vandens daugiau ore, tuo turėtų intensyviau >>> kondensuotis. Bet dar esmė yra koks temperatūros skirtumas tarp >>> garintuvo ir aplinkos. Žiema kondiškės "nemyža" palyginus kiek vanduo >>> bėga vasarą iš po mašinos pro drain-plugą, kai dideli karščiai. Vasarą >>> labiau kondensuojasi? Ir vasarą gerai jaučiamas tas kvapas, jausmas kaip >>> oras su smėliu, kai kondiškė įsijungia. O žiemą nesijaučia. >>> Na pabandžius nusausinti žiemą/rudenį langą (kai dar šaltas variklis)- >>> nusausinti langą be šansų. O pamygi kondiškę ir per 30s nupučia. Bent >>> jau pas mane. >>> >>> "Dainiushas" wrote in message news:ieienn$f7p$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> klauimas užbarstymui. kandyškė džiovina ora, nes ant garintuvo >>> kondensuojasi >>> vanduo. kad ir kaip kondensuojasi prie -30C? >>> >>> "Dizzy" <dizzy@toyota.com> wrote in message >>> news:ieg3e6$d0f$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pas Toyotas įjungus apipūtimą į langą kondiškė automatiškai įsijungia >>>> vasara ar žiema, nesvarbu. Net prie -30C. Tai yra tam, kad kondiškė >>>> paduoda sausą orą, todėl aprasoję arba apšalę langai ženkliai greičiau >>>> nudžiūsta. >>>> Drėgmė salone sukelia dar didesnį šalčio pojūtį, todėl šildymas su >>>> kondiške turi racijos- sumažinama drėgmę salone, tuo pačiu šalčio >>>> pojūtį. Juk kai šalta bet sausa, taip nesijaučia smarkiai? >>>> Įdomu,kad su klimato kontrole dar galima tokioje situacioje išjungti >>>> A/C, bet su mechanine kontrole, negali A/C išjungti. >>>> >>>> "Zigmas" wrote in message news:ief5og$s7c$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Cia vienas koresas sako, kad uzkuria maske isryto, paruko(palaukia kol >>>> pasils), pradedamas vaziuoti ijungia kondicke ir silumos reguliatoriu >>>> ne ant >>>> salto, o ant silto max nustato ir greiciau tipo uzsila ir variklis ir >>>> salone >>>> silciau. >>>> Kiek cia teisybes? Ir ar galima ziema jungti kondika? Nesugadinsi ten >>>> nieko? >>>> Kondensato vamzdeliai uzsals paskui bus blogai? Ar klystu? >>>> >>> >> >>