dar vienas niuansas: nera niekur tiksliai nustatyta kas yra laikoma 2, 3, 4 ar 5 karta. kaip kas nori taip tas interpretuoja. -- razumas "Neidomus" <neidomus@#one#.lt> wrote in message news:igf834$pht$1@trimpas.omnitel.net... > Tiek razumas, tiek netavoreikalas matau nera susidures su trecios kartos > duju sistema. Tai galiu pasakyti tik tiek, kad cia jau sistema tarp > antros ir ketvirtos kartos. > Tokia sistema orginaliai buvo dedama i Volvo Bifuel automobilius, duju > jungiklis orginalus Volvo, duju kompiuteris su Volvo uzrasu, duju ipylimas > tame paiame dangtelyje, kaip ir benzino. Nuo antros kartos skiriasi tuo, > kad dujos paduodamos i kiekviena cilindra atskirai, ir purkstukai stovi > sukisti i pati bloka. Nuo ketvirtos kartos skiriasi tuo, kad duju kiekis > dozuojamas su vienu zingsniniu varikliuku, t.y. prie kiekvieno purkstuko > laidu nera. > Pliusai labai ekonomiska duju iranga ir pavydetina irengimo kokybe, > minusai mano turimomis ziniomis meistras normalus tik Mazeikiuose. >