http://www.autoreviu.lt/portal/index/article/7455 "audrius" <audriusTRINTI@TRINTIcablenet.lt> wrote in message news:igfaj5$skp$1@trimpas.omnitel.net... > tu cia rimtai? > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:igfafo$sgc$1@trimpas.omnitel.net... >> 5-ta skysta faze purshkia. >> >> "razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message >> news:igf94g$qv0$1@trimpas.omnitel.net... >>> dar vienas niuansas: nera niekur tiksliai nustatyta kas yra laikoma 2, >>> 3, >>> 4 ar 5 karta. kaip kas nori taip tas interpretuoja. >>> >>> >>> -- >>> >>> >>> razumas >>> "Neidomus" <neidomus@#one#.lt> wrote in message >>> news:igf834$pht$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tiek razumas, tiek netavoreikalas matau nera susidures su trecios >>>> kartos >>>> duju sistema. Tai galiu pasakyti tik tiek, kad cia jau sistema tarp >>>> antros ir ketvirtos kartos. >>>> Tokia sistema orginaliai buvo dedama i Volvo Bifuel automobilius, duju >>>> jungiklis orginalus Volvo, duju kompiuteris su Volvo uzrasu, duju >>>> ipylimas tame paiame dangtelyje, kaip ir benzino. Nuo antros kartos >>>> skiriasi tuo, kad dujos paduodamos i kiekviena cilindra atskirai, ir >>>> purkstukai stovi sukisti i pati bloka. Nuo ketvirtos kartos skiriasi >>>> tuo, >>>> kad duju kiekis dozuojamas su vienu zingsniniu varikliuku, t.y. prie >>>> kiekvieno purkstuko laidu nera. >>>> Pliusai labai ekonomiska duju iranga ir pavydetina irengimo kokybe, >>>> minusai mano turimomis ziniomis meistras normalus tik Mazeikiuose. >>>> >>> >>> >> >>