papasakokit daugiau, yra delo uzdujint ~5 metu senumo mashina "netavoreikalas" <reikalas@tavo.ne> wrote in message news:igfank$sp4$2@trimpas.omnitel.net... > rimtai > > On 2011-01-10 18:02:44 +0200, audrius said: > >> tu cia rimtai? >> >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:igfafo$sgc$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> 5-ta skysta faze purshkia. >>> >>> >>> >>> "razumas" <gie.kap@gmail.com_trint> wrote in message >>> >>> news:igf94g$qv0$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> dar vienas niuansas: nera niekur tiksliai nustatyta kas yra laikoma 2, 3, >>>> >>>> 4 ar 5 karta. kaip kas nori taip tas interpretuoja. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> -- >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> razumas >>>> >>>> "Neidomus" <neidomus@#one#.lt> wrote in message >>>> >>>> news:igf834$pht$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>>> Tiek razumas, tiek netavoreikalas matau nera susidures su trecios kartos >>>>> >>>>> duju sistema. Tai galiu pasakyti tik tiek, kad cia jau sistema tarp >>>>> >>>>> antros ir ketvirtos kartos. >>>>> >>>>> Tokia sistema orginaliai buvo dedama i Volvo Bifuel automobilius, duju >>>>> >>>>> jungiklis orginalus Volvo, duju kompiuteris su Volvo uzrasu, duju >>>>> >>>>> ipylimas tame paiame dangtelyje, kaip ir benzino. Nuo antros kartos >>>>> >>>>> skiriasi tuo, kad dujos paduodamos i kiekviena cilindra atskirai, ir >>>>> >>>>> purkstukai stovi sukisti i pati bloka. Nuo ketvirtos kartos skiriasi tuo, >>>>> >>>>> kad duju kiekis dozuojamas su vienu zingsniniu varikliuku, t.y. prie >>>>> >>>>> kiekvieno purkstuko laidu nera. >>>>> >>>>> Pliusai labai ekonomiska duju iranga ir pavydetina irengimo kokybe, >>>>> >>>>> minusai mano turimomis ziniomis meistras normalus tik Mazeikiuose. >>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> > >