daznai kuo sudiniau dirbt darbuotojui, tuo maloniau/greiciau/efektyviau aptarnaujami klientai. Darbuotojams keliami dideli reikalavimai ne del to, kad paissipisinet, o tam, kad klientas butu patenkintas. "Arj" parašė naujienų news:ijldgv$c66$1@trimpas.omnitel.net... nu tai perziurek indeliu palukanas ir palukanas uz saskaito likuti, iskart pamatysi. siuo atveju LTB (aka taupkase, dar zinoma kaip swedbank) tikrai nesiorientuoja i smulkius :) (ta prasme jei noresi padeti 1mln, gal koki 0.1% ir prides, su maziau net neprades sneketi :) Saip aplinkoj yra zmogus kuris dirbes keliuose skirtinguose bankuose - swede dirbti "sudiniausia". Ta prasme zmonems ten nesaldu, kaita didele, reikalavimai ahujieni. Nu ir matosi, kaskarta atejus vis sedi kazkas su uzrasu "mokinys". "esquires" <esquires@idiods.com> wrote in message news:ijlbtb$906$1@trimpas.omnitel.net... >o kas orientuotas i "smulkius indelininkus", jei ne paslaptis? argumentas >"va dabar siauliu tai jau imsis nisos" nepraeina. > > > > "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vq3akba0tskzlc@tomas... > On Fri, 18 Feb 2011 02:07:39 +0200, Vytautas <kazkas@kazkas.lt> wrote: > > SEB'as ir SWED'as yra orientuoti į taip vadinamus "verslo klientus", į > "smulkius indėlininkus" jiems nusispjaut, ką jie dažnai ir akivaizdžiai > rodo. > >