Nesutinku, drauge numigravo is swed i snora, nes reikalavimai buvo orientuoti i banko pardavimu didinima, o ne i kliento patoguma. Is esmes netgi atvirksciai, kadangi bankas liepia i menesi padaryt pvz 2 penciju sutartis, 5 gyvybes draudimus ir visa kita slamsta, uz ka bankas kas menesi is saskaitos nurasytu litus, tai tu atejes turi laukt kol kazkas susitvarko reikalinga bankine operacija(s) + isklauso visos tos demagogijos atsakinejant ne, ne, ne, ne, nereikia... Po to tu sedies, matai kad shuda siulo ir vis turi atsakinet, kaip tau to nereikia :) O swede aplamai super, po kiekvieno kliento jie uzpildo toki lapuka su varnelem, kokius produktus jie siule ir ant kokiu klientas pasirase. Vienzo pamirskit, kad kazkas ziuri kaip jum patogiau butu, bankas ziuri kaip piniga is jusu padaryt neidedant pastangu :) Kazkada 15min aiskinau kad noriu padet nedideli indeli (~10k), tai man primygtinai siule kazkoki gyvybes draudima, prispausdino visokiu pasiulymu ten ir pan, kol neperplesiau tu lapu ir pasakiau kad mes vienas kito nesuprantam.. :) "Nitro" <nitro_nereikia_@centras.lt> wrote in message news:ijlme8$tj4$1@trimpas.omnitel.net... > daznai kuo sudiniau dirbt darbuotojui, tuo maloniau/greiciau/efektyviau > aptarnaujami klientai. Darbuotojams keliami dideli reikalavimai ne del to, > kad paissipisinet, o tam, kad klientas butu patenkintas.