Bet jūs ir prispangot. (Čia apie visą giją, ne apie šitą laišką). Bankas lygiai toks pat verslas kaip ir visi kiti. Kur yra lygiai tie patys klientų segmentai kaip ir visuose kituose versluose - mažmena, didmena ir t.t. Jei kyla klausimų - žiūrit kaip Maksima orientuojasi į mažmeną ir viskas atsistoja į savo vietas. Ką daro maksima? Kas keli šimtai metrų atidaro po parduotuvę. Kad kasininkė su šypesna pasakytų "laba diena", greitai nuskanuotų kainas, paimtų pinigus, atiduotų grąžą ir su šypsena pasakytų "ačiū viso gero". Kuris bankas taip daro? Kažkada taip darė Snoras - investavo labai daug, kad kas keli šimtai metrų stovėtų po būdelę, kurioje tau greitai ir su šypsena sutvarkytų visus standartinius klausimus. Ar ta kryptis išliko - nežinau, bet dauguma būdelių tebestovi. Dabar šita kryptimi daugiausiai daro tas pats visų keikiamas Swedbank, tik jis investuoja ne į būdeles, o į internet banką. Ir bankomatų tinklą. Kad susitvarkytum visus mažmeninius reikalus pats. Plius visiems rimtesniems reikalams nemokama valanda stovėjimo aikštelėj. Kiti bankai - arba dirba tik su įmonėm, arba prastesnė kokybė už tą pačią kainą (mokėjimai į savo kortelę vyksta parą, internetu gali susitvarkyti mažiau reikalų, mažesnis bankomatų tinklas ir t.t.). Kodėl niekam nekyla minčių keikti maksimos, jei kasininkė neduoda batono, nors trūksta tik kelių centų, ir apsiperki kiekvieną savaitę? Kodėl niekam nekyla minčių keikti maksimos, jei kasininkė nesutinka savaitei atidėti mokėjimo? O kodėl kyla mintys keikti banką? Asmeniškai į klientą ir situaciją žiūrima Asmeninės bankininkystės skyriuose. Tokie yra visuose bankuose. M. > o kas orientuotas i "smulkius indelininkus", jei ne paslaptis? argumentas > "va dabar siauliu tai jau imsis nisos" nepraeina. > > > > "Tomas"<t@t.lt> wrote in message news:op.vq3akba0tskzlc@tomas... > On Fri, 18 Feb 2011 02:07:39 +0200, Vytautas<kazkas@kazkas.lt> wrote: > > SEB'as ir SWED'as yra orientuoti į taip vadinamus "verslo klientus", į > "smulkius indėlininkus" jiems nusispjaut, ką jie dažnai ir akivaizdžiai > rodo. > > >