nuslifuok trecdali ferido is sonu nuo abeju kaladeliu, kad butu mazesnis plotas kuriuo kalades remiasi i bugna, tam rate kur geriau stabdo.arba pries pat tech apziura purstelk tepalo tam ratui kuris geriau stabdo. -- vyt/ / BMW E34 524td, WV GOlf II D "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message news:iqenri$8l6$1@trimpas.omnitel.net... > Vargstu su stabdziais, silpnai stabdo vienas galinis ratas, jegu skirtumas > >30% :( (1.0 vs 1.4) o TA baiginejasi.... > > Pries menesi tvarkyti stabdziai, pakeisti rankinio trosai, galiniai > stabdziu cilindriukai, galines kaladeles, ismankstintas reguliatorius. > Rankinis stabdo gerai (1.6 vs 1.5), taigi kaladeliu ar bugno problemas > galima butu atmesti. > Pedalas pakankamai stangrus ir palyginti netoli paspaudus pradeda > stabdyti, pries remontus reikedavo giliaus spausti. > > Negi bus pagrindinio cilindro bedos? Bet tuomet ir priekiniu butu didelis > skirtumas (dabar 2.7 vs 2.5). > Bandziau siek tiek nuorinti galini rata, skystis bega skaidrus, oro per > tris pripompavimus nerasta, ar gali buti vis delto del oro giliau > sistemoje, gal pabandyti visa skysti prapusti? > > Netaip seniai buvu subyrejes priekinis desnys guolis, del ko greiciausiai > atsirado stabdziu disko "musimas", sitai galima paaiskinti priekinio rato > silpnesni stabdyma, bet galiniam tai neturetu rupeti? > > Kokiu bus ideju? >