Nu va, ilgeliau papompavus skysti, is sito rato po kurio laiko islindo keleta burbulu oro. Dabar bent jau ant zvyro visi ratai ciuozia daug maz vienodai, pirmadieni leksiu ant stendo. "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message news:iqfvk9$bjk$1@trimpas.omnitel.net... > Kantukas nuimtas tvarkant pries kelis menesius, bet jis ten nedidelis > buvo - bugnai pries ~4metus buvo nauji uzdeti > Rankinis tai gerai laiko, vadinasi kaladeles gerai priglunda prie bugno... > > Bet ka darant su galinias stabdziais atleidziu rankini, nes automatinis > itempejas per daug gerai veikia :) > Po surinkimo visada pirma spaudziu stabdzio pedala kelis kartus, kad > kaladeliu reguliatoriai atsistotu i vieta, o tik po to pakilnoju rankini > kad ir sis isitemptu... > > Einu skysti pompuoti, gal koks bugas islys.... > > > > > KEiciant bugnus vietomis > "Renookas" <vytautas_trinti_@hitra-istrinti.lt> wrote in message > news:iqfv93$b4f$1@trimpas.omnitel.net... >> problema kaip ir aiski turbut. >> Atleidi trosa, sutvarkai kojini stabdi, tada itempi rankinio trosa. Be to >> nepastebejau kad bugnus butum tvarkes - kantuka kuris susidares nuo >> sudilimo pasalink, arba dek naujus bugnus. jei kantukas gilus ir vesi >> tekinti - siulau detis naujus bugnus, manau kainoje skirtumas >> keliasdesimt litu gausis, bet daiktas bus naujas ir patikimesnis, nei >> sumazinto storio senas. >> >> Problema lygiai tokia pati buvo Ford focus, kurio stabdziai jei neklystu >> (bet galiu ir klysti) tokiu paciu principu realizuoti ir pas sita Mondeo. >> jei klystu gal kas pataisys mane. >> >> >> "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message >> news:iqenri$8l6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Vargstu su stabdziais, silpnai stabdo vienas galinis ratas, jegu >>> skirtumas >>> >30% :( (1.0 vs 1.4) o TA baiginejasi.... >>> >>> Pries menesi tvarkyti stabdziai, pakeisti rankinio trosai, galiniai >>> stabdziu cilindriukai, galines kaladeles, ismankstintas reguliatorius. >>> Rankinis stabdo gerai (1.6 vs 1.5), taigi kaladeliu ar bugno problemas >>> galima butu atmesti. >>> Pedalas pakankamai stangrus ir palyginti netoli paspaudus pradeda >>> stabdyti, pries remontus reikedavo giliaus spausti. >>> >>> Negi bus pagrindinio cilindro bedos? Bet tuomet ir priekiniu butu >>> didelis skirtumas (dabar 2.7 vs 2.5). >>> Bandziau siek tiek nuorinti galini rata, skystis bega skaidrus, oro per >>> tris pripompavimus nerasta, ar gali buti vis delto del oro giliau >>> sistemoje, gal pabandyti visa skysti prapusti? >>> >>> Netaip seniai buvu subyrejes priekinis desnys guolis, del ko >>> greiciausiai atsirado stabdziu disko "musimas", sitai galima paaiskinti >>> priekinio rato silpnesni stabdyma, bet galiniam tai neturetu rupeti? >>> >>> Kokiu bus ideju? >>> >>> >> >> > >