:DDD Jei tik del TA, tai paprasciau butu LTL kupona palikti ant skydelio. O nauju detaliu pjaustyti netai kad nesinori, bet ir nesiruosu... "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:iqmet0$8hi$1@trimpas.omnitel.net... > nuslifuok trecdali ferido is sonu nuo abeju kaladeliu, kad butu mazesnis > plotas kuriuo kalades remiasi i bugna, tam rate kur geriau stabdo.arba > pries pat tech apziura purstelk tepalo tam ratui kuris geriau stabdo. > > -- > vyt/ / > BMW E34 524td, > WV GOlf II D > > > "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message > news:iqenri$8l6$1@trimpas.omnitel.net... >> Vargstu su stabdziais, silpnai stabdo vienas galinis ratas, jegu >> skirtumas >> >30% :( (1.0 vs 1.4) o TA baiginejasi.... >> >> Pries menesi tvarkyti stabdziai, pakeisti rankinio trosai, galiniai >> stabdziu cilindriukai, galines kaladeles, ismankstintas reguliatorius. >> Rankinis stabdo gerai (1.6 vs 1.5), taigi kaladeliu ar bugno problemas >> galima butu atmesti. >> Pedalas pakankamai stangrus ir palyginti netoli paspaudus pradeda >> stabdyti, pries remontus reikedavo giliaus spausti. >> >> Negi bus pagrindinio cilindro bedos? Bet tuomet ir priekiniu butu didelis >> skirtumas (dabar 2.7 vs 2.5). >> Bandziau siek tiek nuorinti galini rata, skystis bega skaidrus, oro per >> tris pripompavimus nerasta, ar gali buti vis delto del oro giliau >> sistemoje, gal pabandyti visa skysti prapusti? >> >> Netaip seniai buvu subyrejes priekinis desnys guolis, del ko greiciausiai >> atsirado stabdziu disko "musimas", sitai galima paaiskinti priekinio rato >> silpnesni stabdyma, bet galiniam tai neturetu rupeti? >> >> Kokiu bus ideju? >> > >