bukim realistai, saab ne tas gamintojas, kurio klientams daktarams, advokatams ir siaip pederastams rupi degalu sanaudos, tai bepigu jiems sklaidytis. is viso gamintojai sunkiai diegia kuro mazinimo priemones, nes tai kainuoja pinigu, o plius dauguma ju per akcininkus susije su naftos salimis, pvz. merso didziausi akcininkai arabu salys, tai tu manai kodel merso sefai amerikoje sako "nx mums ekonomiskos masinos, niekas neperka merso del ekonomijos, s400 blue hybrid mastdaj, duokit mums daugiau v8 ir v12 su daug arkliu!". tu prisimink istorija su bugajeco zvakemis, kaip visi saipesi, o dabar ka, toyota pranese, kad tokias technologijas, kurias bugajecas isrado, taikys! cia kaip su slapiu skuduru skeptikams per snuki. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:iqrhd7$9e4$1@trimpas.omnitel.net... > žėk ką SAAB'as rašo deklaruodamas kuro sąnaudas: > > *City/highway/Combined driving cycle, according to the 1999/100 EC > directive. Performance figures with E85 fuel -There is no official fuel > certification for E85, therefore the economy figures are based on petrol > consumption, E85 consumes around 30% more fuel than petrol. Regarding CO2 > emissions, E85 reduces fossil carbon dioxide up to 80%. > > > Klausyk, gal tu eik dirbt pas automobilių gamintojus? Su tokiais > pasiekimais, uždirbtum tikrai DAUG :) >