vo, dar vienas signalizacija, tik saab'inė :) Galios išaugimas tai ten labai banalus, spiritas nedetonuoja ir daugiau galima pūst su turba. Kaip ir su LPG On 05/18/2011 10:19 AM, Tomas wrote: > On Wed, 18 May 2011 10:07:19 +0300, Audrius R. <info@fotoideja.lt> wrote: > >> padugne Wrote: >>> Ir? Kodel sajobui sanaudos 15-20% padideja, o tau ne? :) Kiba kvaili >>> jie? >> >> O kodël Ranault 40%, o SAAB'ui iki 15-20%? Kaip èia gaunas kad Renault >> tokie kvaili? Atsakykit. >> Tai varikliai nepritaikyti E85, kaip tai yra teigiama. Cituoju >> "Techniðkai uþ BioPower technologijos slypi nauja variklio valdymo >> programa Trionic". Ir viskas. O variklio pritaikymas E85 kaip minëjau >> tuo nesibaigia. Elementariai pariebinus miðiná ir neatliekant daugiau >> jokiø pakeitimø ir pas mane mieste valgydavo 11L. Að tai vieno >> nesuprantu, kodël vietoj to kad ginèytis nenori eit, pabandyt ir pats >> ásitikinti? Ar tiesiog tikësi tuo, kà raðo internete? >> --- > > Tamstai derėtų daugiau pasidomėti Trionicu ir su kuo jis valgomas, nes > pasitikėti lietuviška žiniasklaida ne visada galima. > Tvirtai tikiu, kad Toyotai uždegimo kampo, turbinos slėgio automatinis > reguliavimas priklausomai nuo kuro oktaninio skaičiaus iki šiol > neįgyvendinama užduotis. Bet Saabuose tai veikia jau ~30 metų, būtent > dėl to išleisti BioPower serija jiems buvo praktiškai tas pats kas 2 > pirštus apmyžt. Vienas pirštas - daviklis pagal kurio parodymus > nustatomas užpilto kuro tipas, kitas pirštas - papildomi variklio > valdymo "maps'ai" E85 kurui. Kaip ir pats sakai - kas tinka benzinui, > nebūtinai tinka E85. Ir 20% išaugusią variklio galią prie viso labo 20% > išaugusių kuro sąnaudų (įvertinus gerokai mažesnį E85 kaloringumą) sunku > vadinti "nepritaikymu E85" :) > > O kad Renault šitoj sferoj iki Saabo dar ilgai šūdais plaukt, tai turbūt > net Signalizacijai aišku ;)