Tema: Re: bioetanolio sanaudos
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-05-18 14:24:13
vo, dar vienas signalizacija, tik saab'inė :)

Galios išaugimas tai ten labai banalus, spiritas nedetonuoja ir daugiau 
galima pūst su turba. Kaip ir su LPG

On 05/18/2011 10:19 AM, Tomas wrote:
> On Wed, 18 May 2011 10:07:19 +0300, Audrius R. <info@fotoideja.lt> wrote:
>
>> padugne Wrote:
>>> Ir? Kodel sajobui sanaudos 15-20% padideja, o tau ne? :) Kiba kvaili
>>> jie?
>>
>> O kodël Ranault 40%, o SAAB'ui iki 15-20%? Kaip èia gaunas kad Renault
>> tokie kvaili? Atsakykit.
>> Tai varikliai nepritaikyti E85, kaip tai yra teigiama. Cituoju
>> "Techniðkai uþ BioPower technologijos slypi nauja variklio valdymo
>> programa Trionic". Ir viskas. O variklio pritaikymas E85 kaip minëjau
>> tuo nesibaigia. Elementariai pariebinus miðiná ir neatliekant daugiau
>> jokiø pakeitimø ir pas mane mieste valgydavo 11L. Að tai vieno
>> nesuprantu, kodël vietoj to kad ginèytis nenori eit, pabandyt ir pats
>> ásitikinti? Ar tiesiog tikësi tuo, kà raðo internete?
>> ---
>
> Tamstai derėtų daugiau pasidomėti Trionicu ir su kuo jis valgomas, nes
> pasitikėti lietuviška žiniasklaida ne visada galima.
> Tvirtai tikiu, kad Toyotai uždegimo kampo, turbinos slėgio automatinis
> reguliavimas priklausomai nuo kuro oktaninio skaičiaus iki šiol
> neįgyvendinama užduotis. Bet Saabuose tai veikia jau ~30 metų, būtent
> dėl to išleisti BioPower serija jiems buvo praktiškai tas pats kas 2
> pirštus apmyžt. Vienas pirštas - daviklis pagal kurio parodymus
> nustatomas užpilto kuro tipas, kitas pirštas - papildomi variklio
> valdymo "maps'ai" E85 kurui. Kaip ir pats sakai - kas tinka benzinui,
> nebūtinai tinka E85. Ir 20% išaugusią variklio galią prie viso labo 20%
> išaugusių kuro sąnaudų (įvertinus gerokai mažesnį E85 kaloringumą) sunku
> vadinti "nepritaikymu E85" :)
>
> O kad Renault šitoj sferoj iki Saabo dar ilgai šūdais plaukt, tai turbūt
> net Signalizacijai aišku ;)