On Wed, 18 May 2011 10:07:19 +0300, Audrius R. <info@fotoideja.lt> wrote: > padugne Wrote: >> Ir? Kodel sajobui sanaudos 15-20% padideja, o tau ne? :) Kiba kvaili >> jie? > > O kodël Ranault 40%, o SAAB'ui iki 15-20%? Kaip èia gaunas kad Renault > tokie kvaili? Atsakykit. > Tai varikliai nepritaikyti E85, kaip tai yra teigiama. Cituoju > "Techniðkai uþ BioPower technologijos slypi nauja variklio valdymo > programa Trionic". Ir viskas. O variklio pritaikymas E85 kaip minëjau > tuo nesibaigia. Elementariai pariebinus miðiná ir neatliekant daugiau > jokiø pakeitimø ir pas mane mieste valgydavo 11L. Að tai vieno > nesuprantu, kodël vietoj to kad ginèytis nenori eit, pabandyt ir pats > ásitikinti? Ar tiesiog tikësi tuo, kà raðo internete? > --- Tamstai derėtų daugiau pasidomėti Trionicu ir su kuo jis valgomas, nes pasitikėti lietuviška žiniasklaida ne visada galima. Tvirtai tikiu, kad Toyotai uždegimo kampo, turbinos slėgio automatinis reguliavimas priklausomai nuo kuro oktaninio skaičiaus iki šiol neįgyvendinama užduotis. Bet Saabuose tai veikia jau ~30 metų, būtent dėl to išleisti BioPower serija jiems buvo praktiškai tas pats kas 2 pirštus apmyžt. Vienas pirštas - daviklis pagal kurio parodymus nustatomas užpilto kuro tipas, kitas pirštas - papildomi variklio valdymo "maps'ai" E85 kurui. Kaip ir pats sakai - kas tinka benzinui, nebūtinai tinka E85.. Ir 20% išaugusią variklio galią prie viso labo 20% išaugusių kuro sąnaudų (įvertinus gerokai mažesnį E85 kaloringumą) sunku vadinti "nepritaikymu E85" :) O kad Renault šitoj sferoj iki Saabo dar ilgai šūdais plaukt, tai turbūt net Signalizacijai aišku ;)