dėl galios - turėk omeny, kad kalba apie turbininius variklius. Su atmosferiko nieko panašaus nebus. Beje, pats saab'a, o ne kažkoks interneto puslapais, kalba apie 30% On 05/18/2011 12:03 AM, Audrius R. wrote: > On 2011.05.16 18:55, Dainiushas wrote: >> žėk ką SAAB'as rašo deklaruodamas kuro sąnaudas: > > Paimta iš http://www.manoukis.lt/print_forms/print_st_z.php?s=1307&z=63 > > Atsižvelgiant į kompanijos „Saab“ patyrimą, be svarbiausių privalumų > (apie 20 proc. didesnės variklio galios ir maždaug tiek pat – sukimo > momento, iki 80 proc. mažesnio CO2 dujų išmetimo į atmosferą) galima > išskirti ir E85 degalų panaudojimo trūkumus: > - būtina pertvarkyti variklį; > - padažnėja techninės priežiūros intervalai; > - priklausomai nuo važiavimo režimo, iki 15–20 proc. padidėja degalų > sąnaudos; > - biodegalais varomas automobilis kainuoja apie 5 proc. daugiau.