Tema: Re: Diesel + CVT
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-06-14 16:26:36
"Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwz3n5iatskzlc@tomas2...
On Mon, 13 Jun 2011 08:30:21 +0300, Audrius K. <Audrius@audrius.com> wrote:

>
> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwu1uijdtskzlc@tomas2...
>
> Brolis Fokietijoj remontavosi pas garaznyka berods uz 700?.
>
>
> Cia - kad iki turgaus davaziuoti??

Po to dar buvo nuvaziuota maziausiai keliasdesimt tukstanciu km ir auto
"prastumta" ...

Kaip ir spejau - remontas trumpam. 200t km kazi ar islaikys... nes pakeista, 
greiciausia, tik labiausiai susidevejusi dalis..

> Audrius K.
> P.S. Ten negali buti pigus remontas. Nes pakeisti reikia pagrindines
> dalis....

700? toli grazu nepigu ...
Tai toli grazu iki visos greiciu dezes kainos. Deja. Tiek gali kainuoti kuri 
nors viena dalis, kuris nors vienas skriemulys. Jei suvokiat, kaip veikia 
CVT, turetumet suprasti, kad ten remontuoti uz 'pigiai' garaze nera ka. visa 
greiciu deze - su susispaudziantys skriemuliai ir dirzas (dazniausiai 
metalizuotas). Gedimas - sudyla dirzas su skriemuliais. Juos ir reikia 
pakeisti. Likti gali tik elektronikos blokelis ir korpusas. Taigi - reikia 
keisti visus vidurius, tai yra brangiausia greiciu dezes dali. Ar tai gali 
buti pigu?? Ar tai gali kainuoti tik 700Eu?
    Tarp kitko, CVT kaip greiciu deze zinoma labai seniai. Ji buvo sukurta 
kazkur automobilizmo eros pradzioje, taciau nenaudota del mazo resurso. 
Panaudojimo pavyzdys - rusiskas kombainas Niva. Dirza (gumini) tekdavo 
keisti kas sezona... Ir tik nelabai seniai sugalvojo dirza daryt gudru, is 
metalo gabalu, kurie leciau dyla. Tik tada buvo CVT pristatyta kaip tinkama 
lengviesiems automobiliams. Resursas pailgejo gal iki kokiu 200tkm, taciau 
iki paprastos mechanines ar paprasto automato resurso oi kaip jiems dar 
toli. Nes, pasikartosiu, pagrindine CVT problema - resursas.

Audrius K.
P.S. sekantis pavyzdys, kad su resursu pas CVT blogai: i naujus subaru 
outback pradejo deti CVT. Bet tik i modifikacija su 2,5 varikliu. Su 
varikliu 3.6 toliau eina sportshift automatine pavaru deze... Priezastis 
paprasta - mazas resursas dar labiau sumazetu del didesniu apkrovu.
Esminis CVT privalumas - paprasta ir pigi konstrukcija, leidzianti padaryti 
koki tik nori simbolini pavaru perjungima. Nori  - pavaros ilgos. Nori - 
trumpos. Pakeitei rezima ir ekonominio i sport, ir pasikeite pavaru 
isestymas. Fantastika. Jei ne vienas didelis minusas - kol kas tokios 
greiciu dezes trumpaamzes...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature 
database 6201 (20110612) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com





__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6201 (20110612) __________

The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com