tai pati CVT ideja dar daVinchis kazkur savo juodrasciuose buvo pabraizes ;) be to dar vienas is privalumu tai kuro ekonomija - audine su multitroniku su trilitriaku po dangciu defaultiniam mieste ~12l/100km siurbe man "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message news:it7nic$5i5$1@trimpas.omnitel.net... > > "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwz3n5iatskzlc@tomas2... > On Mon, 13 Jun 2011 08:30:21 +0300, Audrius K. <Audrius@audrius.com> > wrote: > >> >> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwu1uijdtskzlc@tomas2... >> >> Brolis Fokietijoj remontavosi pas garaznyka berods uz 700?. >> >> >> Cia - kad iki turgaus davaziuoti?? > > Po to dar buvo nuvaziuota maziausiai keliasdesimt tukstanciu km ir auto > "prastumta" ... > > Kaip ir spejau - remontas trumpam. 200t km kazi ar islaikys... nes > pakeista, greiciausia, tik labiausiai susidevejusi dalis.. > >> Audrius K. >> P.S. Ten negali buti pigus remontas. Nes pakeisti reikia pagrindines >> dalis.... > > 700? toli grazu nepigu ... > Tai toli grazu iki visos greiciu dezes kainos. Deja. Tiek gali kainuoti > kuri nors viena dalis, kuris nors vienas skriemulys. Jei suvokiat, kaip > veikia CVT, turetumet suprasti, kad ten remontuoti uz 'pigiai' garaze nera > ka. visa greiciu deze - su susispaudziantys skriemuliai ir dirzas > (dazniausiai metalizuotas). Gedimas - sudyla dirzas su skriemuliais. Juos > ir reikia pakeisti. Likti gali tik elektronikos blokelis ir korpusas. > Taigi - reikia keisti visus vidurius, tai yra brangiausia greiciu dezes > dali. Ar tai gali buti pigu?? Ar tai gali kainuoti tik 700Eu? > Tarp kitko, CVT kaip greiciu deze zinoma labai seniai. Ji buvo sukurta > kazkur automobilizmo eros pradzioje, taciau nenaudota del mazo resurso. > Panaudojimo pavyzdys - rusiskas kombainas Niva. Dirza (gumini) tekdavo > keisti kas sezona... Ir tik nelabai seniai sugalvojo dirza daryt gudru, is > metalo gabalu, kurie leciau dyla. Tik tada buvo CVT pristatyta kaip > tinkama lengviesiems automobiliams. Resursas pailgejo gal iki kokiu > 200tkm, taciau iki paprastos mechanines ar paprasto automato resurso oi > kaip jiems dar toli. Nes, pasikartosiu, pagrindine CVT problema - > resursas. > > Audrius K. > P.S. sekantis pavyzdys, kad su resursu pas CVT blogai: i naujus subaru > outback pradejo deti CVT. Bet tik i modifikacija su 2,5 varikliu. Su > varikliu 3.6 toliau eina sportshift automatine pavaru deze... Priezastis > paprasta - mazas resursas dar labiau sumazetu del didesniu apkrovu. > Esminis CVT privalumas - paprasta ir pigi konstrukcija, leidzianti > padaryti koki tik nori simbolini pavaru perjungima. Nori - pavaros ilgos. > Nori - trumpos. Pakeitei rezima ir ekonominio i sport, ir pasikeite pavaru > isestymas. Fantastika. Jei ne vienas didelis minusas - kol kas tokios > greiciu dezes trumpaamzes... > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 6201 (20110612) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > > > > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 6201 (20110612) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > > >