Tema: Re: Diesel + CVT
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-06-15 00:50:26
tai pati CVT ideja dar daVinchis kazkur savo juodrasciuose buvo pabraizes ;)

be to dar vienas is privalumu tai kuro ekonomija - audine su multitroniku su 
trilitriaku po dangciu defaultiniam mieste ~12l/100km siurbe man


"Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message 
news:it7nic$5i5$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwz3n5iatskzlc@tomas2...
> On Mon, 13 Jun 2011 08:30:21 +0300, Audrius K. <Audrius@audrius.com> 
> wrote:
>
>>
>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwu1uijdtskzlc@tomas2...
>>
>> Brolis Fokietijoj remontavosi pas garaznyka berods uz 700?.
>>
>>
>> Cia - kad iki turgaus davaziuoti??
>
> Po to dar buvo nuvaziuota maziausiai keliasdesimt tukstanciu km ir auto
> "prastumta" ...
>
> Kaip ir spejau - remontas trumpam. 200t km kazi ar islaikys... nes 
> pakeista, greiciausia, tik labiausiai susidevejusi dalis..
>
>> Audrius K.
>> P.S. Ten negali buti pigus remontas. Nes pakeisti reikia pagrindines
>> dalis....
>
> 700? toli grazu nepigu ...
> Tai toli grazu iki visos greiciu dezes kainos. Deja. Tiek gali kainuoti 
> kuri nors viena dalis, kuris nors vienas skriemulys. Jei suvokiat, kaip 
> veikia CVT, turetumet suprasti, kad ten remontuoti uz 'pigiai' garaze nera 
> ka. visa greiciu deze - su susispaudziantys skriemuliai ir dirzas 
> (dazniausiai metalizuotas). Gedimas - sudyla dirzas su skriemuliais. Juos 
> ir reikia pakeisti. Likti gali tik elektronikos blokelis ir korpusas. 
> Taigi - reikia keisti visus vidurius, tai yra brangiausia greiciu dezes 
> dali. Ar tai gali buti pigu?? Ar tai gali kainuoti tik 700Eu?
>    Tarp kitko, CVT kaip greiciu deze zinoma labai seniai. Ji buvo sukurta 
> kazkur automobilizmo eros pradzioje, taciau nenaudota del mazo resurso. 
> Panaudojimo pavyzdys - rusiskas kombainas Niva. Dirza (gumini) tekdavo 
> keisti kas sezona... Ir tik nelabai seniai sugalvojo dirza daryt gudru, is 
> metalo gabalu, kurie leciau dyla. Tik tada buvo CVT pristatyta kaip 
> tinkama lengviesiems automobiliams. Resursas pailgejo gal iki kokiu 
> 200tkm, taciau iki paprastos mechanines ar paprasto automato resurso oi 
> kaip jiems dar toli. Nes, pasikartosiu, pagrindine CVT problema - 
> resursas.
>
> Audrius K.
> P.S. sekantis pavyzdys, kad su resursu pas CVT blogai: i naujus subaru 
> outback pradejo deti CVT. Bet tik i modifikacija su 2,5 varikliu. Su 
> varikliu 3.6 toliau eina sportshift automatine pavaru deze... Priezastis 
> paprasta - mazas resursas dar labiau sumazetu del didesniu apkrovu.
> Esminis CVT privalumas - paprasta ir pigi konstrukcija, leidzianti 
> padaryti koki tik nori simbolini pavaru perjungima. Nori  - pavaros ilgos. 
> Nori - trumpos. Pakeitei rezima ir ekonominio i sport, ir pasikeite pavaru 
> isestymas. Fantastika. Jei ne vienas didelis minusas - kol kas tokios 
> greiciu dezes trumpaamzes...
>
> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
> signature database 6201 (20110612) __________
>
> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>
> http://www.eset.com
>
>
>
>
>
> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus 
> signature database 6201 (20110612) __________
>
> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>
> http://www.eset.com
>
>
>
>