Tema: Re: Diesel + CVT
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-06-15 08:38:43
aš kažkada bandžiau primest, tai multitronikas per savo neilgą gyvenimą
kuro sąnaudomis maždaug atperka savo kainą. Nu bet kita vertus, tai kam
tokia ekonomija, jei paskui vis tiek reikia susimokėt.



On 06/15/2011 12:57 AM, [nemielas] wrote:
> tai pati CVT ideja dar daVinchis kazkur savo juodrasciuose buvo
> pabraizes ;)
>
> be to dar vienas is privalumu tai kuro ekonomija - audine su
> multitroniku su trilitriaku po dangciu defaultiniam mieste ~12l/100km
> siurbe man
>
>
> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message
> news:it7nic$5i5$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwz3n5iatskzlc@tomas2...
>> On Mon, 13 Jun 2011 08:30:21 +0300, Audrius K. <Audrius@audrius.com>
>> wrote:
>>
>>>
>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwu1uijdtskzlc@tomas2...
>>>
>>> Brolis Fokietijoj remontavosi pas garaznyka berods uz 700?.
>>>
>>>
>>> Cia - kad iki turgaus davaziuoti??
>>
>> Po to dar buvo nuvaziuota maziausiai keliasdesimt tukstanciu km ir auto
>> "prastumta" ...
>>
>> Kaip ir spejau - remontas trumpam. 200t km kazi ar islaikys... nes
>> pakeista, greiciausia, tik labiausiai susidevejusi dalis..
>>
>>> Audrius K.
>>> P.S. Ten negali buti pigus remontas. Nes pakeisti reikia pagrindines
>>> dalis....
>>
>> 700? toli grazu nepigu ...
>> Tai toli grazu iki visos greiciu dezes kainos. Deja. Tiek gali
>> kainuoti kuri nors viena dalis, kuris nors vienas skriemulys. Jei
>> suvokiat, kaip veikia CVT, turetumet suprasti, kad ten remontuoti uz
>> 'pigiai' garaze nera ka. visa greiciu deze - su susispaudziantys
>> skriemuliai ir dirzas (dazniausiai metalizuotas). Gedimas - sudyla
>> dirzas su skriemuliais. Juos ir reikia pakeisti. Likti gali tik
>> elektronikos blokelis ir korpusas. Taigi - reikia keisti visus
>> vidurius, tai yra brangiausia greiciu dezes dali. Ar tai gali buti
>> pigu?? Ar tai gali kainuoti tik 700Eu?
>> Tarp kitko, CVT kaip greiciu deze zinoma labai seniai. Ji buvo sukurta
>> kazkur automobilizmo eros pradzioje, taciau nenaudota del mazo
>> resurso. Panaudojimo pavyzdys - rusiskas kombainas Niva. Dirza
>> (gumini) tekdavo keisti kas sezona... Ir tik nelabai seniai sugalvojo
>> dirza daryt gudru, is metalo gabalu, kurie leciau dyla. Tik tada buvo
>> CVT pristatyta kaip tinkama lengviesiems automobiliams. Resursas
>> pailgejo gal iki kokiu 200tkm, taciau iki paprastos mechanines ar
>> paprasto automato resurso oi kaip jiems dar toli. Nes, pasikartosiu,
>> pagrindine CVT problema - resursas.
>>
>> Audrius K.
>> P.S. sekantis pavyzdys, kad su resursu pas CVT blogai: i naujus subaru
>> outback pradejo deti CVT. Bet tik i modifikacija su 2,5 varikliu. Su
>> varikliu 3.6 toliau eina sportshift automatine pavaru deze...
>> Priezastis paprasta - mazas resursas dar labiau sumazetu del didesniu
>> apkrovu.
>> Esminis CVT privalumas - paprasta ir pigi konstrukcija, leidzianti
>> padaryti koki tik nori simbolini pavaru perjungima. Nori - pavaros
>> ilgos. Nori - trumpos. Pakeitei rezima ir ekonominio i sport, ir
>> pasikeite pavaru isestymas. Fantastika. Jei ne vienas didelis minusas
>> - kol kas tokios greiciu dezes trumpaamzes...
>>
>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus
>> signature database 6201 (20110612) __________
>>
>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>
>> http://www.eset.com
>>
>>
>>
>>
>>
>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus
>> signature database 6201 (20110612) __________
>>
>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>
>> http://www.eset.com
>>
>>
>>
>>