tai negendanciu dalyku nera. bet siaip sitam multitronikui tai + is manes uz tai kaip vaziuoja "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:it9gh3$kft$2@trimpas.omnitel.net... > aš kažkada bandžiau primest, tai multitronikas per savo neilgą gyvenimą > kuro sąnaudomis maždaug atperka savo kainą. Nu bet kita vertus, tai kam > tokia ekonomija, jei paskui vis tiek reikia susimokėt. > > > > On 06/15/2011 12:57 AM, [nemielas] wrote: >> tai pati CVT ideja dar daVinchis kazkur savo juodrasciuose buvo >> pabraizes ;) >> >> be to dar vienas is privalumu tai kuro ekonomija - audine su >> multitroniku su trilitriaku po dangciu defaultiniam mieste ~12l/100km >> siurbe man >> >> >> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message >> news:it7nic$5i5$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwz3n5iatskzlc@tomas2... >>> On Mon, 13 Jun 2011 08:30:21 +0300, Audrius K. <Audrius@audrius.com> >>> wrote: >>> >>>> >>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwu1uijdtskzlc@tomas2... >>>> >>>> Brolis Fokietijoj remontavosi pas garaznyka berods uz 700?. >>>> >>>> >>>> Cia - kad iki turgaus davaziuoti?? >>> >>> Po to dar buvo nuvaziuota maziausiai keliasdesimt tukstanciu km ir auto >>> "prastumta" ... >>> >>> Kaip ir spejau - remontas trumpam. 200t km kazi ar islaikys... nes >>> pakeista, greiciausia, tik labiausiai susidevejusi dalis.. >>> >>>> Audrius K. >>>> P.S. Ten negali buti pigus remontas. Nes pakeisti reikia pagrindines >>>> dalis.... >>> >>> 700? toli grazu nepigu ... >>> Tai toli grazu iki visos greiciu dezes kainos. Deja. Tiek gali >>> kainuoti kuri nors viena dalis, kuris nors vienas skriemulys. Jei >>> suvokiat, kaip veikia CVT, turetumet suprasti, kad ten remontuoti uz >>> 'pigiai' garaze nera ka. visa greiciu deze - su susispaudziantys >>> skriemuliai ir dirzas (dazniausiai metalizuotas). Gedimas - sudyla >>> dirzas su skriemuliais. Juos ir reikia pakeisti. Likti gali tik >>> elektronikos blokelis ir korpusas. Taigi - reikia keisti visus >>> vidurius, tai yra brangiausia greiciu dezes dali. Ar tai gali buti >>> pigu?? Ar tai gali kainuoti tik 700Eu? >>> Tarp kitko, CVT kaip greiciu deze zinoma labai seniai. Ji buvo sukurta >>> kazkur automobilizmo eros pradzioje, taciau nenaudota del mazo >>> resurso. Panaudojimo pavyzdys - rusiskas kombainas Niva. Dirza >>> (gumini) tekdavo keisti kas sezona... Ir tik nelabai seniai sugalvojo >>> dirza daryt gudru, is metalo gabalu, kurie leciau dyla. Tik tada buvo >>> CVT pristatyta kaip tinkama lengviesiems automobiliams. Resursas >>> pailgejo gal iki kokiu 200tkm, taciau iki paprastos mechanines ar >>> paprasto automato resurso oi kaip jiems dar toli. Nes, pasikartosiu, >>> pagrindine CVT problema - resursas. >>> >>> Audrius K. >>> P.S. sekantis pavyzdys, kad su resursu pas CVT blogai: i naujus subaru >>> outback pradejo deti CVT. Bet tik i modifikacija su 2,5 varikliu. Su >>> varikliu 3.6 toliau eina sportshift automatine pavaru deze... >>> Priezastis paprasta - mazas resursas dar labiau sumazetu del didesniu >>> apkrovu. >>> Esminis CVT privalumas - paprasta ir pigi konstrukcija, leidzianti >>> padaryti koki tik nori simbolini pavaru perjungima. Nori - pavaros >>> ilgos. Nori - trumpos. Pakeitei rezima ir ekonominio i sport, ir >>> pasikeite pavaru isestymas. Fantastika. Jei ne vienas didelis minusas >>> - kol kas tokios greiciu dezes trumpaamzes... >>> >>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>> signature database 6201 (20110612) __________ >>> >>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>> >>> http://www.eset.com >>> >>> >>> >>> >>> >>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >>> signature database 6201 (20110612) __________ >>> >>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >>> >>> http://www.eset.com >>> >>> >>> >>> >