Tema: Re: Diesel + CVT
Autorius: [nemielas]
Data: 2011-06-16 01:20:52
tai negendanciu dalyku nera.
bet siaip sitam multitronikui tai + is manes uz tai kaip vaziuoja


"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:it9gh3$kft$2@trimpas.omnitel.net...
> aš kažkada bandžiau primest, tai multitronikas per savo neilgą gyvenimą
> kuro sąnaudomis maždaug atperka savo kainą. Nu bet kita vertus, tai kam
> tokia ekonomija, jei paskui vis tiek reikia susimokėt.
>
>
>
> On 06/15/2011 12:57 AM, [nemielas] wrote:
>> tai pati CVT ideja dar daVinchis kazkur savo juodrasciuose buvo
>> pabraizes ;)
>>
>> be to dar vienas is privalumu tai kuro ekonomija - audine su
>> multitroniku su trilitriaku po dangciu defaultiniam mieste ~12l/100km
>> siurbe man
>>
>>
>> "Audrius K." <Audrius@audrius.com> wrote in message
>> news:it7nic$5i5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwz3n5iatskzlc@tomas2...
>>> On Mon, 13 Jun 2011 08:30:21 +0300, Audrius K. <Audrius@audrius.com>
>>> wrote:
>>>
>>>>
>>>> "Tomas" <t@t.lt> wrote in message news:op.vwu1uijdtskzlc@tomas2...
>>>>
>>>> Brolis Fokietijoj remontavosi pas garaznyka berods uz 700?.
>>>>
>>>>
>>>> Cia - kad iki turgaus davaziuoti??
>>>
>>> Po to dar buvo nuvaziuota maziausiai keliasdesimt tukstanciu km ir auto
>>> "prastumta" ...
>>>
>>> Kaip ir spejau - remontas trumpam. 200t km kazi ar islaikys... nes
>>> pakeista, greiciausia, tik labiausiai susidevejusi dalis..
>>>
>>>> Audrius K.
>>>> P.S. Ten negali buti pigus remontas. Nes pakeisti reikia pagrindines
>>>> dalis....
>>>
>>> 700? toli grazu nepigu ...
>>> Tai toli grazu iki visos greiciu dezes kainos. Deja. Tiek gali
>>> kainuoti kuri nors viena dalis, kuris nors vienas skriemulys. Jei
>>> suvokiat, kaip veikia CVT, turetumet suprasti, kad ten remontuoti uz
>>> 'pigiai' garaze nera ka. visa greiciu deze - su susispaudziantys
>>> skriemuliai ir dirzas (dazniausiai metalizuotas). Gedimas - sudyla
>>> dirzas su skriemuliais. Juos ir reikia pakeisti. Likti gali tik
>>> elektronikos blokelis ir korpusas. Taigi - reikia keisti visus
>>> vidurius, tai yra brangiausia greiciu dezes dali. Ar tai gali buti
>>> pigu?? Ar tai gali kainuoti tik 700Eu?
>>> Tarp kitko, CVT kaip greiciu deze zinoma labai seniai. Ji buvo sukurta
>>> kazkur automobilizmo eros pradzioje, taciau nenaudota del mazo
>>> resurso. Panaudojimo pavyzdys - rusiskas kombainas Niva. Dirza
>>> (gumini) tekdavo keisti kas sezona... Ir tik nelabai seniai sugalvojo
>>> dirza daryt gudru, is metalo gabalu, kurie leciau dyla. Tik tada buvo
>>> CVT pristatyta kaip tinkama lengviesiems automobiliams. Resursas
>>> pailgejo gal iki kokiu 200tkm, taciau iki paprastos mechanines ar
>>> paprasto automato resurso oi kaip jiems dar toli. Nes, pasikartosiu,
>>> pagrindine CVT problema - resursas.
>>>
>>> Audrius K.
>>> P.S. sekantis pavyzdys, kad su resursu pas CVT blogai: i naujus subaru
>>> outback pradejo deti CVT. Bet tik i modifikacija su 2,5 varikliu. Su
>>> varikliu 3.6 toliau eina sportshift automatine pavaru deze...
>>> Priezastis paprasta - mazas resursas dar labiau sumazetu del didesniu
>>> apkrovu.
>>> Esminis CVT privalumas - paprasta ir pigi konstrukcija, leidzianti
>>> padaryti koki tik nori simbolini pavaru perjungima. Nori - pavaros
>>> ilgos. Nori - trumpos. Pakeitei rezima ir ekonominio i sport, ir
>>> pasikeite pavaru isestymas. Fantastika. Jei ne vienas didelis minusas
>>> - kol kas tokios greiciu dezes trumpaamzes...
>>>
>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus
>>> signature database 6201 (20110612) __________
>>>
>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>>
>>> http://www.eset.com
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus
>>> signature database 6201 (20110612) __________
>>>
>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>>
>>> http://www.eset.com
>>>
>>>
>>>
>>>
>