Tema: Re: VVT-i ir dujos
Autorius: netavoreikalas
Data: 2011-06-18 10:16:18
On 2011-06-18 04:55:38 +0300, Vasaris said:

> "sample" <jarold@delfi.lt> wrote in message 
> news:itgicp$uud$1@trimpas.omnitel.net...
> 
>> nieko stebuklingo tas VVTi, tas pats velenelu timingo reguliavimas kaip
>> 
>> ir vtec, vanos ir tt... yra keli RAV4 uzdujinti po vaizdu, jokiu stebuklu.
>> 
>> Problemos kyla tik varikliam su tiesioginiu kuro ipurskimu i degimo kamera
>> 
>> (taip mazdaug mitsu GDI, vagino TSI/TFSI ir tt..).
>> 
>> *tikslesne info pas dujininkus.
>> 
> 
> 
> O kas pastariesiems blogai? Dėl to kad į cilindrą tiesiai pučia, tai 
> jau nebetinka dujininkų statymas purkštukų ant įsiurbimo kolektoriaus, 
> nes išsiderina užlaikymai/įpurškiamas kiekis?

kadangi ten slegis kitas, tai ipurskimo laikas yra nebe milisekundes, o 
tik desimtosios dalys ar net maziau, nepamenu tiksliai, ipurskiama kai 
kuriais atvejais kelis kartus per cikla, veliau nei i kolektoriu ir 
pan. siaip vaziuoja ir tie fsi, bet ne visi varikliai, nelabai noriai. 
siuo metu dar tikrai gero varianto nera, vieni italai siulo paduot 
dujas i benzino auksto spaudimo siurbli ir per benzino purkstukus varyt 
dujas, kaina virs 2k euru, bet lietuviams sake sito neduos, nes su musu 
duju kokybe sueis viskas per kelis menesius