On 2011-06-18 04:55:38 +0300, Vasaris said: > "sample" <jarold@delfi.lt> wrote in message > news:itgicp$uud$1@trimpas.omnitel.net... > >> nieko stebuklingo tas VVTi, tas pats velenelu timingo reguliavimas kaip >> >> ir vtec, vanos ir tt... yra keli RAV4 uzdujinti po vaizdu, jokiu stebuklu. >> >> Problemos kyla tik varikliam su tiesioginiu kuro ipurskimu i degimo kamera >> >> (taip mazdaug mitsu GDI, vagino TSI/TFSI ir tt..). >> >> *tikslesne info pas dujininkus. >> > > > O kas pastariesiems blogai? Dėl to kad į cilindrą tiesiai pučia, tai > jau nebetinka dujininkų statymas purkštukų ant įsiurbimo kolektoriaus, > nes išsiderina užlaikymai/įpurškiamas kiekis? kadangi ten slegis kitas, tai ipurskimo laikas yra nebe milisekundes, o tik desimtosios dalys ar net maziau, nepamenu tiksliai, ipurskiama kai kuriais atvejais kelis kartus per cikla, veliau nei i kolektoriu ir pan. siaip vaziuoja ir tie fsi, bet ne visi varikliai, nelabai noriai. siuo metu dar tikrai gero varianto nera, vieni italai siulo paduot dujas i benzino auksto spaudimo siurbli ir per benzino purkstukus varyt dujas, kaina virs 2k euru, bet lietuviams sake sito neduos, nes su musu duju kokybe sueis viskas per kelis menesius