Tema: Re: VVT-i ir dujos
Autorius: sample
Data: 2011-06-19 18:26:06
Ane ? O tu dar paziurek atidziau ;) Arti isiurbimo vaztuvo, tai dar nedegimo kameroj. Jei taip, tai idomu tada kaina/ispudziai ir koks bariko variklis. Nes brc turejo kazkokiu sprendimu TSI varikiam, bet tik visokias vbs lygio nesamones teko girdet.
"SKA" <huj@gavno.muravej> wrote in message news:itkogt$cqm$2@trimpas.omnitel.net...
> p.s. bent jau as taip isivaizduoju is bendro vaizdo.
> 
> On 06/19/2011 03:02 PM, SKA wrote:
>> nu hjz, man i barika brc sudejo purkstukus tiesiai i degimo kamera. no
>> prob.
>>
>> On 06/18/2011 04:55 AM, Vasaris wrote:
>>> "sample"<jarold@delfi.lt> wrote in message
>>> news:itgicp$uud$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nieko stebuklingo tas VVTi, tas pats velenelu timingo reguliavimas kaip
>>>> ir vtec, vanos ir tt... yra keli RAV4 uzdujinti po vaizdu, jokiu
>>>> stebuklu.
>>>> Problemos kyla tik varikliam su tiesioginiu kuro ipurskimu i degimo
>>>> kamera
>>>> (taip mazdaug mitsu GDI, vagino TSI/TFSI ir tt..).
>>>> *tikslesne info pas dujininkus.
>>>
>>> O kas pastariesiems blogai? Dėl to kad į cilindrą tiesiai pučia, tai
>>> jau nebetinka dujininkų statymas purkštukų ant įsiurbimo kolektoriaus,
>>> nes išsiderina užlaikymai/įpurškiamas kiekis?
>>
>