p.s. gal ka cia iziuresit http://ska.tig.lt/~ska/2/ ryt nujamsiu kaip ten yra konkreciai padaryta. On 06/19/2011 09:15 PM, SKA wrote: > kimsciuy i krutine nesimusu, ryt pajamsiu photo ir papeistysiu, gal > netycia rasiu archyvuose kur. > > On 06/19/2011 06:26 PM, sample wrote: >> Ane ? O tu dar paziurek atidziau ;) Arti isiurbimo vaztuvo, tai dar >> nedegimo kameroj. Jei taip, tai idomu tada kaina/ispudziai ir koks >> bariko variklis. Nes brc turejo kazkokiu sprendimu TSI varikiam, bet >> tik visokias vbs lygio nesamones teko girdet. >> "SKA"<huj@gavno.muravej> wrote in message >> news:itkogt$cqm$2@trimpas.omnitel.net... >>> p.s. bent jau as taip isivaizduoju is bendro vaizdo. >>> >>> On 06/19/2011 03:02 PM, SKA wrote: >>>> nu hjz, man i barika brc sudejo purkstukus tiesiai i degimo kamera. no >>>> prob. >>>> >>>> On 06/18/2011 04:55 AM, Vasaris wrote: >>>>> "sample"<jarold@delfi.lt> wrote in message >>>>> news:itgicp$uud$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nieko stebuklingo tas VVTi, tas pats velenelu timingo reguliavimas >>>>>> kaip >>>>>> ir vtec, vanos ir tt... yra keli RAV4 uzdujinti po vaizdu, jokiu >>>>>> stebuklu. >>>>>> Problemos kyla tik varikliam su tiesioginiu kuro ipurskimu i degimo >>>>>> kamera >>>>>> (taip mazdaug mitsu GDI, vagino TSI/TFSI ir tt..). >>>>>> *tikslesne info pas dujininkus. >>>>> >>>>> O kas pastariesiems blogai? Dėl to kad į cilindrą tiesiai pučia, tai >>>>> jau nebetinka dujininkų statymas purkštukų ant įsiurbimo kolektoriaus, >>>>> nes išsiderina užlaikymai/įpurškiamas kiekis? >>>> >>> >