Tema: Re: VVT-i ir dujos
Autorius: SKA
Data: 2011-06-19 21:15:18
kimsciuy i krutine nesimusu, ryt pajamsiu photo ir papeistysiu, gal 
netycia rasiu archyvuose kur.

On 06/19/2011 06:26 PM, sample wrote:
> Ane ? O tu dar paziurek atidziau ;) Arti isiurbimo vaztuvo, tai dar nedegimo kameroj. Jei taip, tai idomu tada kaina/ispudziai ir koks bariko variklis. Nes brc turejo kazkokiu sprendimu TSI varikiam, bet tik visokias vbs lygio nesamones teko girdet.
> "SKA"<huj@gavno.muravej>  wrote in message news:itkogt$cqm$2@trimpas.omnitel.net...
>> p.s. bent jau as taip isivaizduoju is bendro vaizdo.
>>
>> On 06/19/2011 03:02 PM, SKA wrote:
>>> nu hjz, man i barika brc sudejo purkstukus tiesiai i degimo kamera. no
>>> prob.
>>>
>>> On 06/18/2011 04:55 AM, Vasaris wrote:
>>>> "sample"<jarold@delfi.lt>  wrote in message
>>>> news:itgicp$uud$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> nieko stebuklingo tas VVTi, tas pats velenelu timingo reguliavimas kaip
>>>>> ir vtec, vanos ir tt... yra keli RAV4 uzdujinti po vaizdu, jokiu
>>>>> stebuklu.
>>>>> Problemos kyla tik varikliam su tiesioginiu kuro ipurskimu i degimo
>>>>> kamera
>>>>> (taip mazdaug mitsu GDI, vagino TSI/TFSI ir tt..).
>>>>> *tikslesne info pas dujininkus.
>>>>
>>>> O kas pastariesiems blogai? Dėl to kad į cilindrą tiesiai pučia, tai
>>>> jau nebetinka dujininkų statymas purkštukų ant įsiurbimo kolektoriaus,
>>>> nes išsiderina užlaikymai/įpurškiamas kiekis?
>>>
>>