Ir apskritai turbininiu varikliu gesinti iskarto po matalinimo nepatartina. Prisiminkime RS4 istorija per 1000km palangoje pries x metu. Bet zinoma, kaip visada, kaltas tai Peugeot kad vairuotojas sh.mala. "M" <vvv@vvv.com> wrote in message news:j039sp$rrc$1@trimpas.omnitel.net... > Kai sustoji H2O pompa nebeveikia. > Buvo man lygiai ta pati situacija su Cadillacu, (irgi panaši situacija > rodyta "myliu amerika") ir dar daug kam. Po dielių sūkių ir pakrovos > viskas užkaitę ir užgesinimas - blogiausias variantas- užverta antifrizas. > >> skubejau, netycia, kaltas. o kodel be cirkuliacijos? >> >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:j037id$ob2$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu atsiprašau už grubumą, bet kad taip daryt, tai reikia realiai durnu >>> būt :). Nu bent pora minučių reikia ant laisvų paburgzt ar paskutinius >>> pora kilometrų lengviau pavažiuot. >>> Nes jaučiu, natūraliai užvirė nx skystis be cirkuliacijos. >>> >>>> klaipeda kaunas autobane lekiau koki 40km 170kmh ir sustojau degalinej >>>> uzgesinau, >> >> >> > >