Nesvarbu. Per 100.000km susidaro pasekmiu. Poto verkia kad turbina parejo. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:j03ahf$shs$3@trimpas.omnitel.net... > dyzeliui ne taip baisu, nebūna ten tokių temperatūrų, kad viskas šviečia > > On 07/19/2011 09:59 AM, YZF wrote: >> Ir apskritai turbininiu varikliu gesinti iskarto po matalinimo >> nepatartina. Prisiminkime RS4 istorija per 1000km palangoje pries x metu. >> >> Bet zinoma, kaip visada, kaltas tai Peugeot kad vairuotojas sh.mala. >> >> "M" <vvv@vvv.com> wrote in message >> news:j039sp$rrc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kai sustoji H2O pompa nebeveikia. >>> Buvo man lygiai ta pati situacija su Cadillacu, (irgi panaši situacija >>> rodyta "myliu amerika") ir dar daug kam. Po dielių sūkių ir pakrovos >>> viskas užkaitę ir užgesinimas - blogiausias variantas- užverta >>> antifrizas. >>> >>>> skubejau, netycia, kaltas. o kodel be cirkuliacijos? >>>> >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:j037id$ob2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu atsiprašau už grubumą, bet kad taip daryt, tai reikia realiai >>>>> durnu būt :). Nu bent pora minučių reikia ant laisvų paburgzt ar >>>>> paskutinius pora kilometrų lengviau pavažiuot. >>>>> Nes jaučiu, natūraliai užvirė nx skystis be cirkuliacijos. >>>>> >>>>>> klaipeda kaunas autobane lekiau koki 40km 170kmh ir sustojau >>>>>> degalinej >>>>>> uzgesinau, >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >