Belenkiek kartu su HDI vaziavau, gazas dugnas, stoju, gesinu - jokiu problemu. Masinos turejo ir 200 ir 300t.km ridas. Nu? O gal neviska zinome apie tai kaip ta masina buvo eksploatuojama anksciau ir kokios bukles ten viskas aplink varikli yra? "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message news:j03blb$uh2$1@trimpas.omnitel.net... > ne bl, cia aplinka kalta? 170km/h ir 40km kazkas tokio, kad turetu uzvirt > variklis? > belekiek kartu per DE ir atgal: 100-150km laikant 160-200km/h, sustoju, > gesinu, pamyzu, toliau varau. Normaliom masinom niekas nieko nepucia, > neperdzia ir neskyla. > > "YZF" <yzfas_@_centras.lt> parašė naujienų > pranešime:j03a1b$s26$1@trimpas.omnitel.net... >> Ir apskritai turbininiu varikliu gesinti iskarto po matalinimo >> nepatartina. Prisiminkime RS4 istorija per 1000km palangoje pries x metu. >> >> Bet zinoma, kaip visada, kaltas tai Peugeot kad vairuotojas sh.mala. >> >> "M" <vvv@vvv.com> wrote in message >> news:j039sp$rrc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kai sustoji H2O pompa nebeveikia. >>> Buvo man lygiai ta pati situacija su Cadillacu, (irgi panaši situacija >>> rodyta "myliu amerika") ir dar daug kam. Po dielių sūkių ir pakrovos >>> viskas užkaitę ir užgesinimas - blogiausias variantas- užverta >>> antifrizas. >>> >>>> skubejau, netycia, kaltas. o kodel be cirkuliacijos? >>>> >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:j037id$ob2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nu atsiprašau už grubumą, bet kad taip daryt, tai reikia realiai durnu >>>>> būt :). Nu bent pora minučių reikia ant laisvų paburgzt ar paskutinius >>>>> pora kilometrų lengviau pavažiuot. >>>>> Nes jaučiu, natūraliai užvirė nx skystis be cirkuliacijos. >>>>> >>>>>> klaipeda kaunas autobane lekiau koki 40km 170kmh ir sustojau >>>>>> degalinej >>>>>> uzgesinau, >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> > >