dyzeliui ne taip baisu, nebūna ten tokių temperatūrų, kad viskas šviečia On 07/19/2011 09:59 AM, YZF wrote: > Ir apskritai turbininiu varikliu gesinti iskarto po matalinimo > nepatartina. Prisiminkime RS4 istorija per 1000km palangoje pries x metu. > > Bet zinoma, kaip visada, kaltas tai Peugeot kad vairuotojas sh.mala. > > "M" <vvv@vvv.com> wrote in message news:j039sp$rrc$1@trimpas.omnitel.net... >> Kai sustoji H2O pompa nebeveikia. >> Buvo man lygiai ta pati situacija su Cadillacu, (irgi panaši situacija >> rodyta "myliu amerika") ir dar daug kam. Po dielių sūkių ir pakrovos >> viskas užkaitę ir užgesinimas - blogiausias variantas- užverta >> antifrizas. >> >>> skubejau, netycia, kaltas. o kodel be cirkuliacijos? >>> >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:j037id$ob2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nu atsiprašau už grubumą, bet kad taip daryt, tai reikia realiai >>>> durnu būt :). Nu bent pora minučių reikia ant laisvų paburgzt ar >>>> paskutinius pora kilometrų lengviau pavažiuot. >>>> Nes jaučiu, natūraliai užvirė nx skystis be cirkuliacijos. >>>> >>>>> klaipeda kaunas autobane lekiau koki 40km 170kmh ir sustojau degalinej >>>>> uzgesinau, >>> >>> >>> >> >> >