Visos bedos pas visas masinas dazniausiai buna sutvarkomos 'po feislifto'. I toki ir ziurek. Ir siulau pradeti nuo vokietijos (normaliu dyleriu). Lietuvoje nieko normalaus cia nerasi. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:j22f20$gip$1@trimpas.omnitel.net... > To: esquires ir kitiem mb fanam. > Kas blogai su subj? Nuo kurių metų verta žiūrėt? Ten kažkuriuose buvo > bėdos su stabdžiais (ar tai valdymo bloku) ir su automatu (ten kažkas su > aušinimo skysčiu tepaluose). Kaip su rūdim pas šituos, geriau nei pas > W220? Kokie nors niuansai su komplektacijom yra gal, ten kažkuri būdavo > sužeminta, ar čia ne šituose. Dar kažkas su oriniais mortikais buvo > blogai, reik ieškot su paprastais? > Apskritai, įmanoma už ~50 klt rast neužmuštą ir vertą dėmesio, ar pamiršt > šitą klausimą? > O gal ir kiti varikliai verti dėmesio?