Tema: Re: W211 E320 CDI
Autorius: YZF
Data: 2011-08-12 12:50:11
>
> 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet 
> noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai (keiciamas 
> budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir veliau 
> nebemontavo.

Yra 2005m gamybos modeliu su SBC. (gal net visi?). Tiesa SBC 'apkarpytas' 
lyginant su 2003m pradzios modeliais. Atjungta viena funkcija kuri keldavo 
problemas.

>
> 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir 
> 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi),

V6 pradejo eiti nuo 2005m (vidurio, o gal ir pradzios).

>dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant 
>toks ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), 
>bet...

Jeigu bus ziurima i 320cdi su V6, tuomet pastarojo charakteristikos bus 
praktiskai tokios pacios kaip senesniojo 4.0,  (iki simto mersas deklaruoja 
net vos vos greiciau sesiukei) o kuro sanaudos mieste bus mazesnes. 
(~10ltr).

Nuo 160+ galbut siek tiek silpniau tik.

>
> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
> news:j22f20$gip$1@trimpas.omnitel.net...
>> To: esquires ir kitiem mb fanam.
>> Kas blogai su subj? Nuo kurių metų verta žiūrėt? Ten kažkuriuose buvo 
>> bėdos su stabdžiais (ar tai valdymo bloku) ir su automatu (ten kažkas su 
>> aušinimo skysčiu tepaluose). Kaip su rūdim pas šituos, geriau nei pas 
>> W220? Kokie nors niuansai su komplektacijom yra gal, ten kažkuri būdavo 
>> sužeminta, ar čia ne šituose. Dar kažkas su oriniais mortikais buvo 
>> blogai, reik ieškot su paprastais?
>> Apskritai, įmanoma už ~50 klt rast neužmuštą ir vertą dėmesio, ar pamiršt 
>> šitą klausimą?
>> O gal ir kiti varikliai verti dėmesio?
>
>
>