> > 2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet > noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai (keiciamas > budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir veliau > nebemontavo. Yra 2005m gamybos modeliu su SBC. (gal net visi?). Tiesa SBC 'apkarpytas' lyginant su 2003m pradzios modeliais. Atjungta viena funkcija kuri keldavo problemas. > > 3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir > 320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), V6 pradejo eiti nuo 2005m (vidurio, o gal ir pradzios). >dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant >toks ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), >bet... Jeigu bus ziurima i 320cdi su V6, tuomet pastarojo charakteristikos bus praktiskai tokios pacios kaip senesniojo 4.0, (iki simto mersas deklaruoja net vos vos greiciau sesiukei) o kuro sanaudos mieste bus mazesnes. (~10ltr). Nuo 160+ galbut siek tiek silpniau tik. > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:j22f20$gip$1@trimpas.omnitel.net... >> To: esquires ir kitiem mb fanam. >> Kas blogai su subj? Nuo kurių metų verta žiūrėt? Ten kažkuriuose buvo >> bėdos su stabdžiais (ar tai valdymo bloku) ir su automatu (ten kažkas su >> aušinimo skysčiu tepaluose). Kaip su rūdim pas šituos, geriau nei pas >> W220? Kokie nors niuansai su komplektacijom yra gal, ten kažkuri būdavo >> sužeminta, ar čia ne šituose. Dar kažkas su oriniais mortikais buvo >> blogai, reik ieškot su paprastais? >> Apskritai, įmanoma už ~50 klt rast neužmuštą ir vertą dėmesio, ar pamiršt >> šitą klausimą? >> O gal ir kiti varikliai verti dėmesio? > > >