Tema: Re: W211 E320 CDI
Autorius: esquires.
Data: 2011-08-12 12:18:44
siaip rekomenduojama orientuotis i 2005+, bet realiai ka nusipirksi, ta ir 
turesi. momentai:

1. iki 2005 vidurio priekine pakaba su "kaskajaus kompleksu", tobish 
amortiku eiga neadekvati, del ko ir dirba kreivai, ir patikimumas so so. 
neaktualu vazinejant gerais keliais, bet jei zadi nulipti ant zvyrkelio arba 
trintis po miesta ne paciomis geriausiomis gatvemis, tada verta atkreipti 
demesi.

2. sbc (sensotronic brake control) viena koja slubas, progresyvus, bet 
noretusi, kad dar ir veiktu. buvo atsaukimas, keite chaliavai (keiciamas 
budavo pavaru dezes selektorius), bet 2005 metais is viso iseme ir veliau 
nebemontavo.

3. radiatoriai - dezes kanalo nesandarumas, del ko ausinimo skystis 
patekdavo i dezes alyva su visomis pasekmemis. atsaukimas, nemokamas 
radiatoriaus keitimas, pakeisti radiatoriai zymimi baltu plastikiniu tasku. 
pakeitus problema nesikartoja.

4. korozija kaip ir nera dazna problema (ypac 2005+), bet jei pirksi is 
kokios svedijos, tai ten juk net aliuminines wawdi rudija :)

5. airmatic'as yra smagu, bet viskas devisi, o sugadintas airmaticas jau 
brangu. nors www.mbforumas.lt visai nesenai zmones rase dvi geras naujienas: 
1) silberauto airmaticus jau gali patikrinti (anksciau tikrino ant 
iprastinio stendo = patikrindavo tik del patikrinimo), 2) airmaticu remontas 
atpiges, nes technologija jau valde restauratoriai. del konkreciu kontaktu 
reikia kreiptis cia: 
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=36&id=145568

6. o ka komplektacijos? mercedes dar naudoja sena gera buda, kai uzsisakyti 
galima bet ka :) zinoma, perkant avantgarda sansu rasti gera komplektacija 
jame daugiau. demesio, paprastai komplektacija randama pagal vin'a, nuoroda 
yra cia: 
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=11&id=82058&limit=10&limitstart=220#138388 , 
labai komplikuotais atvejais galima klausti forume, bet atsakymas nera 
savaime suprantamas, nes desifruotojus uzkniso uz sia nemokama paslauga 
susilaukti ivairiausiu priekaistu. del aukscio - avantgardai zemesni apie 25 
mm (tiksliai nepamenu kiek) ir kiek kietesni.

jei ziuri i 3.2, tai 2.1 net nesiulau, nors nesiplesant ju pilnai uztenka 
(kaip ne kaip 360 ir 400Nm pas 200cdi ir 220cdi atitinkamai). is galingesniu 
dyzeliniu varikliu labai sekmingas 2.7 (270cdi), jaegermeisteris turejo toki 
visiskai nauja, tai pamenu, kad plente i 5.0 tilpdavo nuo pat pirmu 
kilometru. is tu varikliu, kurie vadinami "milijoniniais".

3.0 V6 dyzelis naujesnis (2006 ir veliau, is pradziu modeliai 280cdi ir 
320cdi, veliau 300cdi ir 350cdi), bet turi toki nemalonuma, kaip megstantis 
sutrukineti ismetimo kolektorius, ko pasekoje neremontuojamai nuzudoma 
turba. padauzius kokiu nors kietu daiktu abu kolektoriai turetu skambeti be 
jokiu pasaliniu garsu. daugiau brangesniu defektu kol kas dar neislindo.

dinaminemis charakteristikomis labai geras variklis yra 4.0, vaziuojant toks 
ispudis, kad galia jame niekada nesibaigia (ir tik 14 ltr. mieste), bet... 
toks subtilus momentas, kad ilga laika sis variklis buvo laikomas 
nenuspejamu, nes islysdavo bjaurus sutrikimai a la galios praradimas, 
nestabilus darbas ir pan., o mercedes niekaip negalejo nustatyti ir 
pasalinti priezasties. todel remontavo kas kaip mokejo ir kaip galejo. dabar 
priezastys zinomos ir gydomos paprastais budais, bet yra didelis sansas 
uzsirauti ant netinkamai gydyto variklio. kitos problemos (ausinimo 
siurblys, velenu stumdymas, gilzes) retesnes. zodziu 4.0 priskiriamas 
"rizikingiems" varikliams, bet vairavimo pojuciai fantastiski (tiesa w211 su 
juo vairuoti neteko, bet nemanau, kad silpniau uz 220).

del kainos: nesiimu spresti, bet apatines kainos zymiai zemesnes, tai tam 
tikros vilties yra.


pasiskaitymui kruva linku yra cia 
http://www.mbforumas.lt/index.php?option=com_kunena&Itemid=78&func=view&catid=57&id=123089#123093 . 
aisku ten irgi nemenkai gyvenimo budo temu, bet neziurint to, yra ir 
naudingos medziagos.




"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:j22f20$gip$1@trimpas.omnitel.net...
> To: esquires ir kitiem mb fanam.
> Kas blogai su subj? Nuo kurių metų verta žiūrėt? Ten kažkuriuose buvo 
> bėdos su stabdžiais (ar tai valdymo bloku) ir su automatu (ten kažkas su 
> aušinimo skysčiu tepaluose). Kaip su rūdim pas šituos, geriau nei pas 
> W220? Kokie nors niuansai su komplektacijom yra gal, ten kažkuri būdavo 
> sužeminta, ar čia ne šituose. Dar kažkas su oriniais mortikais buvo 
> blogai, reik ieškot su paprastais?
> Apskritai, įmanoma už ~50 klt rast neužmuštą ir vertą dėmesio, ar pamiršt 
> šitą klausimą?
> O gal ir kiti varikliai verti dėmesio?