Tema: Re: W211 E320 CDI
Autorius: YZF
Data: 2011-08-12 14:07:47
"esquires." <esquires@idiods.comm> wrote in message 
news:j230d1$7a5$1@trimpas.omnitel.net...
> "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message 
> news:j22t0j$2pf$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>
>> Yra 2005m gamybos modeliu su SBC. (gal net visi?). Tiesa SBC 'apkarpytas' 
>> lyginant su 2003m pradzios modeliais. Atjungta viena funkcija kuri 
>> keldavo problemas.
>
> berods nuo lapkricio - ne vieno.

Gali buti. Metu pabaigoje ir sekanciais metais turbut jau nebedejo.

>
>> V6 pradejo eiti nuo 2005m (vidurio, o gal ir pradzios).
>
> 3.0 ne pirmas dyzelinis V8.
>

Turiu omeny kad 3.0 V6 dyzelis pradejo eiti ne nuo 2006 o nuo 2005. Jeigu 
svarbu bus tas motoras tai paieskoje galima itraukti ir 2005 metus.


> > Jeigu bus ziurima i 320cdi su V6, tuomet pastarojo charakteristikos bus
>> praktiskai tokios pacios kaip senesniojo 4.0,  (iki simto mersas 
>> deklaruoja net vos vos greiciau sesiukei) o kuro sanaudos mieste bus 
>> mazesnes. (~10ltr).
>> Nuo 160+ galbut siek tiek silpniau tik.
>
> 0-100 3.0 greitesnis 0.1 sekundes, o 100-200? tai va.
>
>

3.0 turi 540Nm o 4.0 turi 560Nm bet pastarasis turi 5 begiu deze ir ~100kg 
didesni svori. Tai praktiskai tas pats. Maksimalus pas abu irgi vienodas. 
Praktiskai ta pati kategorija.