na pas mane dyzelis ir senas pezo, bet beda lygiai tokia pat buvo, tai beda buvo oro srauto matuokle. paemiau is sroto ir sekmingai rieda, traukia ir t.t. speju dar gali but ir fiskes kontaktuose jei jie linke oksiduotis. nano technologijos kontaktam padetu. "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message news:j98c4s$lqm$1@trimpas.omnitel.net... > Jau kazkada rasiau, bet kolkas sprendimo nera. Pabandysiu dar karta. > Zodziu dignsta trauka 1500-3000 > apsuku diapazone. Nuvezu i servisa, pakrapsto kazka - viskas susitvarko > kokiem ~500 km. Paskui vel > tas pats. Masina legacy 2.0, nuvaziavus 35000. Nesvarbu, kad garantinis, > bet jau uzsiknisau as su jais > kariauti. Jie ten ardo oro sklende, tikrina potenciometrus gazo pedalo, > bet as vis tik manau kad padeda > (nors ir laikinai) elektronikos nurezetinimas, nors jie sako, kad kompui > nieko nedaro (paskutini karta radau > visas radijo stotis istrintas, etc. vadinasi arba akuma buvo atjunge, arba > kazkoki "reset" padare). Taip pat > sako, kad "kompas nieko nerodo" - kyla mintis, kad supratimas apie > diagnistika baigaisi klaidu > nuskaitymu (kuriu nera). Toks jausmas, kad per laika (per tuos 500 km) ECU > sudaro kazkoki idinga > variklio darbo algoritma, kurio kol nenuresetini i default, vaziuoja > blogai. Gal yra kokiu minciu?