na šiaip jei jau netraukia tai turėtų visgi klaidą kažkokia būti. dar iš tokių egzotiškų variantų tai pats kompas durniuoja - viduj koks nors konderis pasipučia ar pan. nesamonė. bet čia jau vienas iš lemejono... bet pasitaiko "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message news:j98c4s$lqm$1@trimpas.omnitel.net... > Jau kazkada rasiau, bet kolkas sprendimo nera. Pabandysiu dar karta. Zodziu dignsta trauka 1500-3000 > apsuku diapazone. Nuvezu i servisa, pakrapsto kazka - viskas susitvarko kokiem ~500 km. Paskui vel > tas pats. Masina legacy 2.0, nuvaziavus 35000. Nesvarbu, kad garantinis, bet jau uzsiknisau as su jais > kariauti. Jie ten ardo oro sklende, tikrina potenciometrus gazo pedalo, bet as vis tik manau kad padeda > (nors ir laikinai) elektronikos nurezetinimas, nors jie sako, kad kompui nieko nedaro (paskutini karta radau > visas radijo stotis istrintas, etc. vadinasi arba akuma buvo atjunge, arba kazkoki "reset" padare). Taip pat > sako, kad "kompas nieko nerodo" - kyla mintis, kad supratimas apie diagnistika baigaisi klaidu > nuskaitymu (kuriu nera). Toks jausmas, kad per laika (per tuos 500 km) ECU sudaro kazkoki idinga > variklio darbo algoritma, kurio kol nenuresetini i default, vaziuoja blogai. Gal yra kokiu minciu?