nu tarkim per 500km viena karta matuokle sugliucina ir kompas pasiuncia visus nx ijungdamas avarini rezima. Kelintu metu legacy? "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message news:j98nmr$50c$2@trimpas.omnitel.net... > Kaip kompo nuresetinimas paveikia susioksidavusius kontaktus arba blogai > veikianti davikli? Kokiu budu > jie vel "sugenda" po keliu simtu km? :) > > "HDi" <gal@ir.ne> wrote in news:j98n98$4fm$1@trimpas.omnitel.net: > >> na pas mane dyzelis ir senas pezo, bet beda lygiai tokia pat buvo, tai >> beda buvo oro srauto matuokle. paemiau is sroto ir sekmingai rieda, >> traukia ir t.t. speju dar gali but ir fiskes kontaktuose jei jie linke >> oksiduotis. nano technologijos kontaktam padetu. >> >> >> "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message >> news:j98c4s$lqm$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jau kazkada rasiau, bet kolkas sprendimo nera. Pabandysiu dar karta. >>> Zodziu dignsta trauka 1500-3000 >>> apsuku diapazone. Nuvezu i servisa, pakrapsto kazka - viskas >>> susitvarko kokiem ~500 km. Paskui vel >>> tas pats. Masina legacy 2.0, nuvaziavus 35000. Nesvarbu, kad >>> garantinis, bet jau uzsiknisau as su jais >>> kariauti. Jie ten ardo oro sklende, tikrina potenciometrus gazo >>> pedalo, bet as vis tik manau kad padeda >>> (nors ir laikinai) elektronikos nurezetinimas, nors jie sako, kad >>> kompui nieko nedaro (paskutini karta radau >>> visas radijo stotis istrintas, etc. vadinasi arba akuma buvo atjunge, >>> arba kazkoki "reset" padare). Taip pat >>> sako, kad "kompas nieko nerodo" - kyla mintis, kad supratimas apie >>> diagnistika baigaisi klaidu >>> nuskaitymu (kuriu nera). Toks jausmas, kad per laika (per tuos 500 >>> km) ECU sudaro kazkoki idinga >>> variklio darbo algoritma, kurio kol nenuresetini i default, vaziuoja >>> blogai. Gal yra kokiu minciu? >> >> >> > >