Kaip kompo nuresetinimas paveikia susioksidavusius kontaktus arba blogai veikianti davikli? Kokiu budu jie vel "sugenda" po keliu simtu km? :) "HDi" <gal@ir.ne> wrote in news:j98n98$4fm$1@trimpas.omnitel.net: > na pas mane dyzelis ir senas pezo, bet beda lygiai tokia pat buvo, tai > beda buvo oro srauto matuokle. paemiau is sroto ir sekmingai rieda, > traukia ir t.t. speju dar gali but ir fiskes kontaktuose jei jie linke > oksiduotis. nano technologijos kontaktam padetu. > > > "Night" <vkumpikas@_gmail.com> wrote in message > news:j98c4s$lqm$1@trimpas.omnitel.net... >> Jau kazkada rasiau, bet kolkas sprendimo nera. Pabandysiu dar karta. >> Zodziu dignsta trauka 1500-3000 >> apsuku diapazone. Nuvezu i servisa, pakrapsto kazka - viskas >> susitvarko kokiem ~500 km. Paskui vel >> tas pats. Masina legacy 2.0, nuvaziavus 35000. Nesvarbu, kad >> garantinis, bet jau uzsiknisau as su jais >> kariauti. Jie ten ardo oro sklende, tikrina potenciometrus gazo >> pedalo, bet as vis tik manau kad padeda >> (nors ir laikinai) elektronikos nurezetinimas, nors jie sako, kad >> kompui nieko nedaro (paskutini karta radau >> visas radijo stotis istrintas, etc. vadinasi arba akuma buvo atjunge, >> arba kazkoki "reset" padare). Taip pat >> sako, kad "kompas nieko nerodo" - kyla mintis, kad supratimas apie >> diagnistika baigaisi klaidu >> nuskaitymu (kuriu nera). Toks jausmas, kad per laika (per tuos 500 >> km) ECU sudaro kazkoki idinga >> variklio darbo algoritma, kurio kol nenuresetini i default, vaziuoja >> blogai. Gal yra kokiu minciu? > > >