tie siurbliai šiaip buvo ir forduose ir opeliuose ir BMW ir dar bala žino kur, bet tuose jau kažkaip ne tragiškai... :) O šiaip jau kelias mačiau su diagnoze "miręs siurblys" ir viskas stebuklingai pasitaisė pakeitus kuro filtrą... On 12/28/2011 02:30 PM, Vai wrote: > biski tragiska su siurbliais, labai daznai pamatai kompe siurblio klaidu, > nors dar kaip ir nieko blogo nesijaucia. > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message > news:jdf1tk$386$1@trimpas.omnitel.net... >> nu su 10 tai zagnul, èia gal vidutinës labiau tokios bus, nelabai taupant >> :). >> >> Labiausiai uþpisantys dalykai - velenëliai ir bëgantis per tarpines >> tepalas. Visa kita ðiaip tiesiog nepigu, bet tragiðko nieko. >> >> On 12/28/2011 11:24 AM, spakainas wrote: >>> Vaþiuoja pusë bb (bandytas varijantas su ~180 arkliø), bet sànaudos >>> nelabai dþiugina - mieste 13, uþmiesty irgi apie 10. Aiðku jei vaþiuosi >>> ant 80 tai gal á 7 kokius papulsi, visgi auto gan masyvi. Iðlaikymas >>> nepigus kaip supratau. Dar ten kaþkuriam modeliui voþtuvai ar tai >>> velenëliai nelaiko, Dainiuðas tau daugiau papasakos ;] >>> >>>> Ka blogo galite pasakyti apie si varikli ~2001-2003 m. auto (pvz. A6 >>>> quattro >>>> automate)? Kad 1.9 TDI fengshui geresne ir kuro maziau jama - tas >>>> zinoma, >>>> bet domina butent 2.5 TDI (galia didesne, yra quattro, kainos, >>>> pasirinkimas - geresni) nors kazkokios legendos sklando, kad nelabai >>>> patikimas (kazkas apie tai , kad kuro siurbliai nelaiko ir pan.). Ar >>>> labai >>>> nevalina A6 automatas quattro su tokiu varikliu? >>>> >>> >> >> > >