penkiacilindris baigėsi su C4 kėbulu... O šiaip ir jame yra užpisančių dalykų, vien generatoriaus diržo įtempėjas ko vertas. On 12/28/2011 02:28 PM, Vai wrote: > tikrai taip :) Nu bet neinant i krastutinumus deveto 2.5tdi geriau neimti > karma jo nekokia. Tik va nezinau iki kuriu metu ejo 2.5 penkiacilindris. > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message > news:jdf1r8$33j$1@trimpas.omnitel.net... >> golfo 1.6d dar geresnis buvo ane? :) >> >> On 12/28/2011 02:14 PM, Vai wrote: >>> 2.5tdi V6 triperiu triperis, nelaiko veleneliai, kuro ryja kibirais, >>> dirba >>> triuksmingai kaip ne V6, dazna beda siurbliai, remontuojasi brangiai, >>> neduok >>> dieve truksta,nukrenta generatoriaus dirzas, nuluzta itempejas ir 90% >>> atveju >>> palenda po pagrindiniu dirzu su visom is to isplaukianciom pasekmem. >>> pastoviai apibegusi tepalais apacia ir to niekas praktiskai neremontuoja >>> nes >>> brangu. 2.5 dyz. variklis su 5 cilindrais visiska priesingybe. >>> "Gimp"<gimpas[pasalinti]@gmail.com> wrote in message >>> news:jdehe8$7tq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ka blogo galite pasakyti apie si varikli ~2001-2003 m. auto (pvz. A6 >>>> quattro automate)? Kad 1.9 TDI fengshui geresne ir kuro maziau jama - >>>> tas >>>> zinoma, bet domina butent 2.5 TDI (galia didesne, yra quattro, kainos, >>>> pasirinkimas - geresni) nors kazkokios legendos sklando, kad nelabai >>>> patikimas (kazkas apie tai , kad kuro siurbliai nelaiko ir pan.). Ar >>>> labai >>>> nevalina A6 automatas quattro su tokiu varikliu? >>>> >>>> -- >>>> Gimp >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >