a ten paskui berods alsuoklio filtra pakeist reikia ir tokia viena tarpine bjaurokoj vietoj kazkur apie tepalo filtro korpusa On 2011-12-28 16:27:17 +0000, Dainiushas said: > nu mano matoma jau kokia 60kkm čia trinasi, tai dar net tepalas > nesisunkia smarkiai. Purkštukas tik vienas kur su davikliu, pakeistas. > Viskas. > > > On 12/28/2011 04:46 PM, netavoreikalas wrote: >> daznai matau viena tokia v6 tdi, parvaryta su tikra rida ne milijonine, >> tai viskas ten laiko. ir tepalo prasisunkimas ten sutvarkomas be labai >> jau dideliu problemu >> >> On 2011-12-28 12:14:12 +0000, Vai said: >> >>> 2.5tdi V6 triperiu triperis, nelaiko veleneliai, kuro ryja kibirais, >>> dirba triuksmingai kaip ne V6, dazna beda siurbliai, remontuojasi >>> brangiai, neduok dieve truksta,nukrenta generatoriaus dirzas, nuluzta >>> itempejas ir 90% atveju palenda po pagrindiniu dirzu su visom is to >>> isplaukianciom pasekmem. pastoviai apibegusi tepalais apacia ir to >>> niekas praktiskai neremontuoja nes brangu. 2.5 dyz. variklis su 5 >>> cilindrais visiska priesingybe. >>> "Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> wrote in message >>> news:jdehe8$7tq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ka blogo galite pasakyti apie si varikli ~2001-2003 m. auto (pvz. A6 >>>> quattro automate)? Kad 1.9 TDI fengshui geresne ir kuro maziau jama - >>>> tas zinoma, bet domina butent 2.5 TDI (galia didesne, yra quattro, >>>> kainos, pasirinkimas - geresni) nors kazkokios legendos sklando, kad >>>> nelabai patikimas (kazkas apie tai , kad kuro siurbliai nelaiko ir >>>> pan.). Ar labai nevalina A6 automatas quattro su tokiu varikliu? >>>> >>>> -- >>>> Gimp