nu taip, is karcios patirties, i servisa pas mane tik tokios ir atvaziuoja. Paprasciausiai gal tik 1% kur ridos realios neturi tokiu problemu. "YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message news:jdha9o$nnq$1@trimpas.omnitel.net... > Ble ble, komentaru rojus. Jau kaip prisneka nesamoniu, tai poto atrodo > pizdec, visos masinos luzta genda byra ir saip lavonai jau isvaziave is > gamyklos. > > "Vai" <vai@vai.com> wrote in message > news:jdf16i$24u$1@trimpas.omnitel.net... >> 2.5tdi V6 triperiu triperis, nelaiko veleneliai, kuro ryja kibirais, >> dirba triuksmingai kaip ne V6, dazna beda siurbliai, remontuojasi >> brangiai, neduok dieve truksta,nukrenta generatoriaus dirzas, nuluzta >> itempejas ir 90% atveju palenda po pagrindiniu dirzu su visom is to >> isplaukianciom pasekmem. pastoviai apibegusi tepalais apacia ir to niekas >> praktiskai neremontuoja nes brangu. 2.5 dyz. variklis su 5 cilindrais >> visiska priesingybe. >> "Gimp" <gimpas[pasalinti]@gmail.com> wrote in message >> news:jdehe8$7tq$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ka blogo galite pasakyti apie si varikli ~2001-2003 m. auto (pvz. A6 >>> quattro automate)? Kad 1.9 TDI fengshui geresne ir kuro maziau jama - >>> tas zinoma, bet domina butent 2.5 TDI (galia didesne, yra quattro, >>> kainos, pasirinkimas - geresni) nors kazkokios legendos sklando, kad >>> nelabai patikimas (kazkas apie tai , kad kuro siurbliai nelaiko ir >>> pan.). Ar labai nevalina A6 automatas quattro su tokiu varikliu? >>> >>> -- >>> Gimp >>> >>> >> >> > >