.... dar nepaminejau, kad masina reikia nusiplauti, kilimelius ispurtyti, o taip pat batus nusivalyti ir susisukuoti. Cia visai rimtai, nes gali suveikti zmogiskas faktorius ir I smulkius trukumus TA paziures pro pirstus (numerio apsvietimo lempute tik viena is dvieju dega ir pan...) "Rugpjutis" <Rugpjutis@rugpjutis.com> parase naujienu news:jem2hq$2pa$1@trimpas.omnitel.net... > Vat butent - varyt I servisa, o po to I TA - nera garantijos kad nereiks I > TA dar karta atvaziuoti. > > As tai darau taip - pirmiau pats apziuriu viska detaliai (vaistinele, > zenklas, gesintuvas, veikiantys visi zibintai, avarinis, dokumentai), > palendu po masina (paziuriu kad nebutu skivaizdziu trukumu - kad niekur > niekas nevarvetu, nebutu nutruke ir t.t.). Jei pats su masina vazineti > kiekviena diena tai turetum jausti kas galimai yra negerai... > > Vaziuoju i TA, praeinu is pirmo karto, gaunu lipdukus ant numeriu ir > dideli lapa, kuri nezinau kur susikisti... Vaziuoju su chebryte svesti > TA... > > > > > "E=mc^2" <salionikai@gmail.com> parase naujienu > news:jem24s$23n$1@trimpas.omnitel.net... >> Taip jau nutiko kad atlaike mano statybinis karutis 2metus. Norisi TA >> praeiti. >> Kaip darote jus? Pirma varot technine, ka suraso pakeiciat? ar pirmiausia >> fiksinat viska servise o po to i TA? >> As dariau antruoju variantu jau kokius 4 kartus. Nebuvo nei karto kad >> pakartotine TA nereiktu praeiti. >> >> >> >>