tas tai taip, ale jei TA darbuotojas pasijaus kazkuom pazemintas ir nepatinges, tai kabintis galetu ... Zibintu patikrinimas vienok... Bet daznai ziurima formaliai - patikrina tik tai kas buvo negerai ir viskas. Na nesvarbu - buvo kaip buvo. Tik sakau kad yra ir zmogiskas faktorius, kuri visada reikia ivertinti. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> parašė naujienų news:jem4lq$6cp$1@trimpas.omnitel.net... > Dabar toks triukas nepraeitu, nes pakartotines apziuros metu tikrinama tik > tai ar pasalinti anksciau pastebeti trukumai. > > "Rugpjutis" wrote in message news:jem4f1$604$1@trimpas.omnitel.net... > > Cia sisip ne I tema bet papasakosiu. Kokiais 1998 metais teko pravarineti > TA. > Apziurejau, nuvariau. TA tikrina dokus - ok, vaziuokle - ok, stabdziai - > ok, > CO ismetimas - ok. O vat prie nedegancio numerio apsvietimo (vienos is > dvieju lempuciu) prisikabino. As is karto atsistojau I truputi chamiska > poza > kad cia fignia, mazas trukumas - susitvarkysiu pats ir tra lia lia. Na kai > buvau jaunas - budavau toks truputi akiplesa... O TA apziuretojas - cia > tipo > didelis trukumas, prilygsta valstybiniu nemeriu slepimui ir t.t. > Kad nebutu nuobodu tai dar ikale kad priekiniai zibintai nesureguliuoti ir > nekreipdamas demesio I mano isvedziojimus issiunte mane tvarkytis... > Na priekinius zibintus reguliuoja tos pacios TA apziuros kieme praktiskai, > o > lempute numeriui nusipirkau tame paciame pastate esancioje auto daliu > parduotuveje. Tad po kokiu 20 min vel nuvaziavau I ta pacia TA. O ten tas > pats apziuretojas (akivaizdziai specialiai) vel mane pasitinka ir tikrina > likviduotus trukumus. Nerades prie ko prikibti, sako - ijugi gabaritus, > ijungi avarini ir ateini cia... Ijungiu, prieinu prie mano masinos gale > stovincio TA apziuretojo, o jis kazkokiu sasiuviniu uzdengia geltona > mirksincia galinio zibinto dali ir sako - ziurek I savo gabarita (raudonai > svieciancia galinio zibinto dali). Ziuriu - nieko nematau... O jis sako - > taigi mirksi siaubingai... Netvarkinga pas tave elektros sistema... > Didelis > trukumas, gali ir gaisras kilti ir bla bla bla... Figovai cia pas tave > viskas. Tylejau kaip akmuo... Dar po keliu minuciu TA darbuotojo > isvedzijimu > gavau lipdukus, TA taloneli (tuo metu tokie buvo) ir kuo skubiau > pasistengiau is ten dingti... > > Moralas - nera reikalo I TA nuvykus akiu kabineti... :-) > > > > > "E=mc^2" <salionikai@gmail.com> parase naujienu > news:jem2ve$3hl$1@trimpas.omnitel.net... >> Tas negroja, i mano karuti paziurejus ir taip gailesti zmonems sukeliu :D >> >> >> "Rugpjutis" <Rugpjutis@rugpjutis.com> wrote in message >> news:jem2t3$3ct$1@trimpas.omnitel.net... >>> ... dar nepaminejau, kad masina reikia nusiplauti, kilimelius ispurtyti, >>> o taip pat batus nusivalyti ir susisukuoti. >>> >>> Cia visai rimtai, nes gali suveikti zmogiskas faktorius ir I smulkius >>> trukumus TA paziures pro pirstus (numerio apsvietimo lempute tik viena >>> is dvieju dega ir pan...) >>> >>> >>> >>> "Rugpjutis" <Rugpjutis@rugpjutis.com> parase naujienu >>> news:jem2hq$2pa$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Vat butent - varyt I servisa, o po to I TA - nera garantijos kad >>>> nereiks I TA dar karta atvaziuoti. >>>> >>>> As tai darau taip - pirmiau pats apziuriu viska detaliai (vaistinele, >>>> zenklas, gesintuvas, veikiantys visi zibintai, avarinis, dokumentai), >>>> palendu po masina (paziuriu kad nebutu skivaizdziu trukumu - kad niekur >>>> niekas nevarvetu, nebutu nutruke ir t.t.). Jei pats su masina vazineti >>>> kiekviena diena tai turetum jausti kas galimai yra negerai... >>>> >>>> Vaziuoju i TA, praeinu is pirmo karto, gaunu lipdukus ant numeriu ir >>>> dideli lapa, kuri nezinau kur susikisti... Vaziuoju su chebryte svesti >>>> TA... >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "E=mc^2" <salionikai@gmail.com> parase naujienu >>>> news:jem24s$23n$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Taip jau nutiko kad atlaike mano statybinis karutis 2metus. Norisi TA >>>>> praeiti. >>>>> Kaip darote jus? Pirma varot technine, ka suraso pakeiciat? ar >>>>> pirmiausia fiksinat viska servise o po to i TA? >>>>> As dariau antruoju variantu jau kokius 4 kartus. Nebuvo nei karto kad >>>>> pakartotine TA nereiktu praeiti. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >> >> >