Dabar toks triukas nepraeitu, nes pakartotines apziuros metu tikrinama tik tai ar pasalinti anksciau pastebeti trukumai. "Rugpjutis" wrote in message news:jem4f1$604$1@trimpas.omnitel.net... Cia sisip ne I tema bet papasakosiu. Kokiais 1998 metais teko pravarineti TA. Apziurejau, nuvariau. TA tikrina dokus - ok, vaziuokle - ok, stabdziai - ok, CO ismetimas - ok. O vat prie nedegancio numerio apsvietimo (vienos is dvieju lempuciu) prisikabino. As is karto atsistojau I truputi chamiska poza kad cia fignia, mazas trukumas - susitvarkysiu pats ir tra lia lia. Na kai buvau jaunas - budavau toks truputi akiplesa... O TA apziuretojas - cia tipo didelis trukumas, prilygsta valstybiniu nemeriu slepimui ir t.t. Kad nebutu nuobodu tai dar ikale kad priekiniai zibintai nesureguliuoti ir nekreipdamas demesio I mano isvedziojimus issiunte mane tvarkytis... Na priekinius zibintus reguliuoja tos pacios TA apziuros kieme praktiskai, o lempute numeriui nusipirkau tame paciame pastate esancioje auto daliu parduotuveje. Tad po kokiu 20 min vel nuvaziavau I ta pacia TA. O ten tas pats apziuretojas (akivaizdziai specialiai) vel mane pasitinka ir tikrina likviduotus trukumus. Nerades prie ko prikibti, sako - ijugi gabaritus, ijungi avarini ir ateini cia... Ijungiu, prieinu prie mano masinos gale stovincio TA apziuretojo, o jis kazkokiu sasiuviniu uzdengia geltona mirksincia galinio zibinto dali ir sako - ziurek I savo gabarita (raudonai svieciancia galinio zibinto dali). Ziuriu - nieko nematau... O jis sako - taigi mirksi siaubingai... Netvarkinga pas tave elektros sistema... Didelis trukumas, gali ir gaisras kilti ir bla bla bla... Figovai cia pas tave viskas. Tylejau kaip akmuo... Dar po keliu minuciu TA darbuotojo isvedzijimu gavau lipdukus, TA taloneli (tuo metu tokie buvo) ir kuo skubiau pasistengiau is ten dingti... Moralas - nera reikalo I TA nuvykus akiu kabineti... :-) "E=mc^2" <salionikai@gmail.com> parase naujienu news:jem2ve$3hl$1@trimpas.omnitel.net... > Tas negroja, i mano karuti paziurejus ir taip gailesti zmonems sukeliu :D > > > "Rugpjutis" <Rugpjutis@rugpjutis.com> wrote in message > news:jem2t3$3ct$1@trimpas.omnitel.net... >> ... dar nepaminejau, kad masina reikia nusiplauti, kilimelius ispurtyti, >> o taip pat batus nusivalyti ir susisukuoti. >> >> Cia visai rimtai, nes gali suveikti zmogiskas faktorius ir I smulkius >> trukumus TA paziures pro pirstus (numerio apsvietimo lempute tik viena is >> dvieju dega ir pan...) >> >> >> >> "Rugpjutis" <Rugpjutis@rugpjutis.com> parase naujienu >> news:jem2hq$2pa$1@trimpas.omnitel.net... >>> Vat butent - varyt I servisa, o po to I TA - nera garantijos kad nereiks >>> I TA dar karta atvaziuoti. >>> >>> As tai darau taip - pirmiau pats apziuriu viska detaliai (vaistinele, >>> zenklas, gesintuvas, veikiantys visi zibintai, avarinis, dokumentai), >>> palendu po masina (paziuriu kad nebutu skivaizdziu trukumu - kad niekur >>> niekas nevarvetu, nebutu nutruke ir t.t.). Jei pats su masina vazineti >>> kiekviena diena tai turetum jausti kas galimai yra negerai... >>> >>> Vaziuoju i TA, praeinu is pirmo karto, gaunu lipdukus ant numeriu ir >>> dideli lapa, kuri nezinau kur susikisti... Vaziuoju su chebryte svesti >>> TA... >>> >>> >>> >>> >>> "E=mc^2" <salionikai@gmail.com> parase naujienu >>> news:jem24s$23n$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Taip jau nutiko kad atlaike mano statybinis karutis 2metus. Norisi TA >>>> praeiti. >>>> Kaip darote jus? Pirma varot technine, ka suraso pakeiciat? ar >>>> pirmiausia fiksinat viska servise o po to i TA? >>>> As dariau antruoju variantu jau kokius 4 kartus. Nebuvo nei karto kad >>>> pakartotine TA nereiktu praeiti. >>>> >>>> >>>> >>>> > >