Tas negroja, i mano karuti paziurejus ir taip gailesti zmonems sukeliu :D "Rugpjutis" <Rugpjutis@rugpjutis.com> wrote in message news:jem2t3$3ct$1@trimpas.omnitel.net... > ... dar nepaminejau, kad masina reikia nusiplauti, kilimelius ispurtyti, o > taip pat batus nusivalyti ir susisukuoti. > > Cia visai rimtai, nes gali suveikti zmogiskas faktorius ir I smulkius > trukumus TA paziures pro pirstus (numerio apsvietimo lempute tik viena is > dvieju dega ir pan...) > > > > "Rugpjutis" <Rugpjutis@rugpjutis.com> parase naujienu > news:jem2hq$2pa$1@trimpas.omnitel.net... >> Vat butent - varyt I servisa, o po to I TA - nera garantijos kad nereiks >> I TA dar karta atvaziuoti. >> >> As tai darau taip - pirmiau pats apziuriu viska detaliai (vaistinele, >> zenklas, gesintuvas, veikiantys visi zibintai, avarinis, dokumentai), >> palendu po masina (paziuriu kad nebutu skivaizdziu trukumu - kad niekur >> niekas nevarvetu, nebutu nutruke ir t.t.). Jei pats su masina vazineti >> kiekviena diena tai turetum jausti kas galimai yra negerai... >> >> Vaziuoju i TA, praeinu is pirmo karto, gaunu lipdukus ant numeriu ir >> dideli lapa, kuri nezinau kur susikisti... Vaziuoju su chebryte svesti >> TA... >> >> >> >> >> "E=mc^2" <salionikai@gmail.com> parase naujienu >> news:jem24s$23n$1@trimpas.omnitel.net... >>> Taip jau nutiko kad atlaike mano statybinis karutis 2metus. Norisi TA >>> praeiti. >>> Kaip darote jus? Pirma varot technine, ka suraso pakeiciat? ar >>> pirmiausia fiksinat viska servise o po to i TA? >>> As dariau antruoju variantu jau kokius 4 kartus. Nebuvo nei karto kad >>> pakartotine TA nereiktu praeiti. >>> >>> >>> >>>