zafira buvo tokia 2.0dti. Simptomai 1:1, tik ne 15-30apsisukimu. Nzn kiek tu apsisukimu, bet laiko prasme - 3-5s. Degimas buvo ne vietoje (nu tam buvo priezasciu). Dar buvo, kad kai lauke apie ~0, ir masina pastovi savaitgali - turi kokia minute sukti starteriu. Cia kalti buvo purkstuku salnykai. Uzsiorindavo per laika (kai silciau/salciau, to nebudavo, muset del traukiasi/pleciasi/skysteja/bbnz prie tos temperaturos). TAvo vietoje pabandyk taip: pastovi masina kelias valandas, kada jau zinai kad reiks vynioti ilgai starteriu. Atsidarai kapota, nuimi jungti nuo temperaturinio (paprastas priejimas) - tada kompas mato -40, nueini pasutini zvakes - jei kurias po to is karto, reiskias su degimui negerai. "eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message news:jgbv8t$icb$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Auto SAAB 9-3 MY04, 2-2 TiD. > > Kaip žinia, žvakių pakaitinimas įsijungia sistemos temperatūrai esant > mažiau nei +5 > Palikus lauke ilgam - pakaitina žvakes ir vedasi "iš pusės apsisukimo". > Šilta - lygiai taip pat. > Bet dažniausiai laikau parkinge, po namu, ten temperatūra aukštesnė, todėl > kaskart užvedant tenka zulint starterį 15- 30 apsisukimų. Tas pats, ir > lauke, jeigu pastovi nepakankamai ilgai, kad pakankamai atšaltų, nekaitina > žvakių ir vedasi sunkiai. > > Gal yra koks veiksmingas sprendimas šiai bėdai? Girdėjau, kad ir opelistai > su šia bėda susiduria? > > Pats svarstau, variantą dėti varžą prie temperatūros daviklio su jungikliu > salone ir apgaudinėt Saabą kad jis šaltas. Bet patogumo tame nedaug, gal > turėtų būt tiesesnis būdas šiai bėdai spręst. > > Ačiū.