Kad rida tik 150000, ir panašu kad tikra. Grandinė vietoj, kompresija irgi OK. Prisiskaičiau, kad labiausiai tikėtina kažkokio tais ankstinimo vožtuvo problema. Ar esat kas susidūręs? "Vytautas" <nera@pasto.lt> wrote in message news:jgcer8$623$1@trimpas.omnitel.net... > kokia rida? ta prasme kokia tiketina reali rida? > cia man panasu i prasidevejusia grandine. reikia ziureti ka kompas rodo > pries vedant jei ji palikta parkinge po namu? > man su vectra 2.2 buvo taip, kad jei -25 vedasi is pirmo karto vos uzgesus > pakaitinimo zvakiu lemputei. jei karstas variklis (80-90) laipsniu vedasi > puikiai, kai tik variklis ~45-65 nesiveda kad ir 10 minuciu bruzinant > (taip damusiau starteri) tiesa rida buvo ~270 tkm (panasu i tikra 2004 > metu masinai 2010 metu pradzioj) > > "eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message > news:jgbv8t$icb$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Auto SAAB 9-3 MY04, 2-2 TiD. >> >> Kaip žinia, žvakių pakaitinimas įsijungia sistemos temperatūrai esant >> mažiau nei +5 >> Palikus lauke ilgam - pakaitina žvakes ir vedasi "iš pusės apsisukimo". >> Šilta - lygiai taip pat. >> Bet dažniausiai laikau parkinge, po namu, ten temperatūra aukštesnė, >> todėl kaskart užvedant tenka zulint starterį 15- 30 apsisukimų. Tas pats, >> ir lauke, jeigu pastovi nepakankamai ilgai, kad pakankamai atšaltų, >> nekaitina žvakių ir vedasi sunkiai. >> >> Gal yra koks veiksmingas sprendimas šiai bėdai? Girdėjau, kad ir >> opelistai su šia bėda susiduria? >> >> Pats svarstau, variantą dėti varžą prie temperatūros daviklio su >> jungikliu salone ir apgaudinėt Saabą kad jis šaltas. Bet patogumo tame >> nedaug, gal turėtų būt tiesesnis būdas šiai bėdai spręst. >> >> Ačiū. > >