Tema: Re: Help! Sunkiai vedasi
Autorius: eyafalayokull
Data: 2012-02-02 12:13:14
Kad rida tik 150000, ir panašu kad tikra. Grandinė vietoj, kompresija irgi 
OK.
Prisiskaičiau, kad labiausiai tikėtina kažkokio tais ankstinimo vožtuvo 
problema. Ar esat kas susidūręs?


"Vytautas" <nera@pasto.lt> wrote in message 
news:jgcer8$623$1@trimpas.omnitel.net...
> kokia rida? ta prasme kokia tiketina reali rida?
> cia man panasu i prasidevejusia grandine. reikia ziureti ka kompas rodo 
> pries vedant jei ji palikta parkinge po namu?
> man su vectra 2.2 buvo taip, kad jei -25 vedasi is pirmo karto vos uzgesus 
> pakaitinimo zvakiu lemputei. jei karstas variklis (80-90) laipsniu vedasi 
> puikiai, kai tik variklis ~45-65 nesiveda kad ir 10 minuciu bruzinant 
> (taip damusiau starteri) tiesa rida buvo ~270 tkm (panasu i tikra 2004 
> metu masinai 2010 metu pradzioj)
>
> "eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message 
> news:jgbv8t$icb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> Auto SAAB 9-3 MY04, 2-2 TiD.
>>
>> Kaip žinia, žvakių pakaitinimas įsijungia sistemos temperatūrai esant 
>> mažiau nei +5
>> Palikus lauke ilgam - pakaitina žvakes ir vedasi "iš pusės apsisukimo". 
>> Šilta - lygiai taip pat.
>> Bet dažniausiai laikau parkinge, po namu, ten temperatūra aukštesnė, 
>> todėl kaskart užvedant tenka zulint starterį 15- 30 apsisukimų. Tas pats, 
>> ir lauke, jeigu pastovi nepakankamai ilgai, kad pakankamai atšaltų, 
>> nekaitina žvakių ir vedasi sunkiai.
>>
>> Gal yra koks veiksmingas sprendimas šiai bėdai? Girdėjau, kad ir 
>> opelistai su šia bėda susiduria?
>>
>> Pats svarstau, variantą dėti varžą prie temperatūros daviklio su 
>> jungikliu salone ir apgaudinėt Saabą kad jis šaltas. Bet patogumo tame 
>> nedaug, gal turėtų būt tiesesnis būdas šiai bėdai spręst.
>>
>> Ačiū.
>
>