kokia rida? ta prasme kokia tiketina reali rida? cia man panasu i prasidevejusia grandine. reikia ziureti ka kompas rodo pries vedant jei ji palikta parkinge po namu? man su vectra 2.2 buvo taip, kad jei -25 vedasi is pirmo karto vos uzgesus pakaitinimo zvakiu lemputei. jei karstas variklis (80-90) laipsniu vedasi puikiai, kai tik variklis ~45-65 nesiveda kad ir 10 minuciu bruzinant (taip damusiau starteri) tiesa rida buvo ~270 tkm (panasu i tikra 2004 metu masinai 2010 metu pradzioj) "eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message news:jgbv8t$icb$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Auto SAAB 9-3 MY04, 2-2 TiD. > > Kaip žinia, žvakių pakaitinimas įsijungia sistemos temperatūrai esant > mažiau nei +5 > Palikus lauke ilgam - pakaitina žvakes ir vedasi "iš pusės apsisukimo". > Šilta - lygiai taip pat. > Bet dažniausiai laikau parkinge, po namu, ten temperatūra aukštesnė, todėl > kaskart užvedant tenka zulint starterį 15- 30 apsisukimų. Tas pats, ir > lauke, jeigu pastovi nepakankamai ilgai, kad pakankamai atšaltų, nekaitina > žvakių ir vedasi sunkiai. > > Gal yra koks veiksmingas sprendimas šiai bėdai? Girdėjau, kad ir opelistai > su šia bėda susiduria? > > Pats svarstau, variantą dėti varžą prie temperatūros daviklio su jungikliu > salone ir apgaudinėt Saabą kad jis šaltas. Bet patogumo tame nedaug, gal > turėtų būt tiesesnis būdas šiai bėdai spręst. > > Ačiū.