As tai susitepiau starteri ir pakeiciau akuma. Problema dingo! "Ablasiejus" <as@as.lt> wrote in message news:jgc43v$otb$1@trimpas.omnitel.net... > zafira buvo tokia 2.0dti. Simptomai 1:1, tik ne 15-30apsisukimu. Nzn kiek > tu apsisukimu, bet laiko prasme - 3-5s. > Degimas buvo ne vietoje (nu tam buvo priezasciu). > > Dar buvo, kad kai lauke apie ~0, ir masina pastovi savaitgali - turi kokia > minute sukti starteriu. Cia kalti buvo purkstuku salnykai. Uzsiorindavo > per laika (kai silciau/salciau, to nebudavo, muset del > traukiasi/pleciasi/skysteja/bbnz prie tos temperaturos). > > TAvo vietoje pabandyk taip: pastovi masina kelias valandas, kada jau zinai > kad reiks vynioti ilgai starteriu. Atsidarai kapota, nuimi jungti nuo > temperaturinio (paprastas priejimas) - tada kompas mato -40, nueini > pasutini zvakes - jei kurias po to is karto, reiskias su degimui negerai. > > > "eyafalayokull" <domodo@gmailas.com> wrote in message > news:jgbv8t$icb$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Auto SAAB 9-3 MY04, 2-2 TiD. >> >> Kaip žinia, žvakių pakaitinimas įsijungia sistemos temperatūrai esant >> mažiau nei +5 >> Palikus lauke ilgam - pakaitina žvakes ir vedasi "iš pusės apsisukimo". >> Šilta - lygiai taip pat. >> Bet dažniausiai laikau parkinge, po namu, ten temperatūra aukštesnė, >> todėl kaskart užvedant tenka zulint starterį 15- 30 apsisukimų. Tas pats, >> ir lauke, jeigu pastovi nepakankamai ilgai, kad pakankamai atšaltų, >> nekaitina žvakių ir vedasi sunkiai. >> >> Gal yra koks veiksmingas sprendimas šiai bėdai? Girdėjau, kad ir >> opelistai su šia bėda susiduria? >> >> Pats svarstau, variantą dėti varžą prie temperatūros daviklio su >> jungikliu salone ir apgaudinėt Saabą kad jis šaltas. Bet patogumo tame >> nedaug, gal turėtų būt tiesesnis būdas šiai bėdai spręst. >> >> Ačiū. >