plius yra nesveiku klientu. Musu CEO pvz net paryziuje (zinant tenykste situacija su taksais) gatavas uzleisti pora zmoniu ir prieki, kad gautu su tasu priusu vaziuot. carbon footprint shit. On 2009-05-17 14:57:02 +0200, padugne <padugne@home.lan> said: > On Sun, 17 May 2009 01:47:07 +0300, 70005 wrote: > >>> Kelionej is hibrido naudos kaip ir ozio pieno. Jo stichija - start-stop >>> kamsciuose. >> >> Ne pirmą kartą Ženevoje pastebiu taksistų meilę Primusams. Bene kokių >> lengvatų gauna? > > Simbolines, nes ir normalus mokesciai nekazikas. > >> Nors kamščių ten nelabai pastebėjau. > > Taxo darbas gi daugumoj arba stoveti arba smaukytis mieste nuo sviesoforo > iki sekancio sviesoforo. Net jei nera ir kamsciu. > > Priuso kondiske suka elektrovariklis, t.y. veikia ir su uzgesintu > varikliu. Manau tai ir yra esminis privalumas, nes laukiant keleivio > nereikia birbinti variklio.