siaip vat tai jums ir prashom "social awareness" buildinant image'a :) kas priusiuka ir hibridiniu technlogiju R&D, o kas arabams veyronu pasubsidijuoja... :) On 2009-05-21 00:56:47 +0200, padugne <padugne@home.lan> said: > On Wed, 20 May 2009 23:00:43 +0200, zhegonskas wrote: > >> shaltini galima? > > Kazkuriam biznesvyke (berods) buvo ganetinai detalus analizai. Bent jau > popierineje versijoje. > > Dar ten buvo parasyta, kad nuo gamybos pradzios tojota sugebejo perpus > nusmaugt hibridiniu komponentu savikaina ir bugtai ateinanti generacija > jau bus gaminama i pliusa. Kadangi jie ir taip neturi kur deti babkiu, > tai pilnai gali sau leisti tokia imyzio kompanija. > > Skirtingai nuo visokiu VAG'u, kurie pries >10 metu irgi turejo visokias > Audi A4 Duo (hibridinis A4 avantas) ir net gamino serijiniu budu, bet > kadangi niekas nepirko (tais laikais kainavo 60 kilomorku), tai > patyliukais ir nuzude. Dar bent kokiu 15 metu egzistuoja visokie grynai > alektriniai grabeliai tipo pezo, citrinos ar to paties golpo3. Bet del > kainos ju irgi praktiskai niekas neperka. > > Va ir pvz ir VW turi galima sakyt paruosta gamybai dyzelini Golp > TwinDrive hibrida. Tipo puikiai vaziuoja, grynai ant batarkiu gali > nuvaziuot 50km, t.y. tiek kiek dauguma vairuotoju nuvaro per diena. Tik > va batareikiu kaina siai dienai 6keur. Kadangi buhalterei subsidijuot > kaip tojotai neleidzia, tai ir gamint neskuba.