:)))) "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> wrote in message news:gv3416$b92$1@trimpas.omnitel.net... > siaip vat tai jums ir prashom "social awareness" buildinant image'a :) kas > priusiuka ir hibridiniu technlogiju R&D, o kas arabams veyronu > pasubsidijuoja... :) > > On 2009-05-21 00:56:47 +0200, padugne <padugne@home.lan> said: > >> On Wed, 20 May 2009 23:00:43 +0200, zhegonskas wrote: >> >>> shaltini galima? >> >> Kazkuriam biznesvyke (berods) buvo ganetinai detalus analizai. Bent jau >> popierineje versijoje. >> >> Dar ten buvo parasyta, kad nuo gamybos pradzios tojota sugebejo perpus >> nusmaugt hibridiniu komponentu savikaina ir bugtai ateinanti generacija >> jau bus gaminama i pliusa. Kadangi jie ir taip neturi kur deti babkiu, >> tai pilnai gali sau leisti tokia imyzio kompanija. >> >> Skirtingai nuo visokiu VAG'u, kurie pries >10 metu irgi turejo visokias >> Audi A4 Duo (hibridinis A4 avantas) ir net gamino serijiniu budu, bet >> kadangi niekas nepirko (tais laikais kainavo 60 kilomorku), tai >> patyliukais ir nuzude. Dar bent kokiu 15 metu egzistuoja visokie grynai >> alektriniai grabeliai tipo pezo, citrinos ar to paties golpo3. Bet del >> kainos ju irgi praktiskai niekas neperka. >> >> Va ir pvz ir VW turi galima sakyt paruosta gamybai dyzelini Golp >> TwinDrive hibrida. Tipo puikiai vaziuoja, grynai ant batarkiu gali >> nuvaziuot 50km, t.y. tiek kiek dauguma vairuotoju nuvaro per diena. Tik >> va batareikiu kaina siai dienai 6keur. Kadangi buhalterei subsidijuot >> kaip tojotai neleidzia, tai ir gamint neskuba. > >