Rimantas Liubertas rašė: >> Bet kad Toyotos /kryptis/ NĖRA žalesnė. Negi ir tu to nesupranti? >> Tokio tipo hibridai tėra PR. > Atrašiau žegonskui. >> Vat visokie GM Volt (silpnas variklis naudojamas TIK kaip >> generatorius) gal ir yra teisinga /kryptis/, nes bent jau su fizika >> nesusipykta. > > Būtų labai įdomu pamatyti važiuojantį ir tuo pačiu besipykstantį su > fiziką automobilį. Teiginiai apie Prius ekologiškumą pykstasi su fizika, o ne pats važiavimo faktas. Volt idėja skiriasi tuo, kad el. energijos šaltinis (vidaus degimo variklis, turbina ar dar kas nors) dirba optimaliomis vienodomis apsukomis nes turi buferį -- baterijas, todėl jo NK didžiausias galimas. Toyotos atveju tai neįmanoma, nes variklio apsukos kintamos. Negana to, Volt atveju užtenka žymiai lengvesnio vidaus degimo variklio.